تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در سومین جشنواره ملی مرکبات جیرفت گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین حقایق است.
دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین حقایق
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در سومین جشنواره ملّی مرکبات در محل باغات کشت و صنعت شهرستان جیرفت افزود: ارتحال مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض می نمائیم و این مرجع بصیر از ارکان حوزه‌های علمیه، یار امام (ره) و مقام معظّم رهبری مدظله العالی و پشتیبان نظام اسلامی بودند.
 
وی بیان کرد: آگاهی به حقوق و ارتباط با خدا و طبعیت از مصادیق آگاهی به مسائل دینی است و خداوند از انسان خواسته است که نهایت استفاده را از زمین و طبیعت داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین تارم مطرح کرد: اینکه در یک سال هم سیل و هم خشکسالی داشته باشیم منطقی نیست و باید با راهکاری خردمندانه آب باران مدیریت شود و استفاده بهینه از طبیعت و برنامه داشتن در امور اقتصادی گره‌گشای بسیاری مسائل و لازمه توسعه و آبادانی است.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: زندگی اقتصادی فردی و اجتماعی باید کنترل شده و نظام‌مند باشد و مدیران اقتصادی جمهوری اسلامی باید اهل برنامه و اقدام نظام‌مند باشند.
 
وی تصریح کرد: اقدامات باید بر مبنای علمی پیش روند تا در بهبود وضعیت اقتصادی معیشتی مؤثر باشد و دهه فجر فرصت مناسبی است برای جهاد تبیین حقایق و آن چه به برکت نظام جمهوری اسلامی رخ داده به ویژه در حوزه کشاورزی باید تبیین شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین تارم افزود: قبل از انقلاب، اکثر مردم زعیم بودند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم صاحب زمین و کشت و کار مستقل شده‌اند و لازم است حقایق اتفاق افتاده پس از انقلاب باید به شیوه‌ای هنرمندانه و مخاطب‌پسند برای نسل جوان تبیین شود.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcg7t9qyak9xn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما