تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷
۰
plusresetminus
اسماعیل فخریان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و به منظور حمایت از زندانیان و خانواده های آنها دفتر انجمن حمایت از زندانیان در بردسیر افتتاح شد.
همزمان با ایام الله دهه فجر دفتر انجمن حمایت از زندانیان  در بردسیر افتتاح شد
به گزارش راه آرمان، در راستای حمایت از زندانیان و خانواده های آنها و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در این قشر دفتر انجمن حمایت از زندانیان در بردسیر افتتاح شد.

اسماعیل فخریان مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بردسیر در مراسم افتتاح دفتر انجمن، ضمن تقدیر از شرکت های جهان فولاد سیرجان، توسعه بهینه ابنیه، صنایع مفتول بکسل پارس و ادارات و نهادها و همه کسانی که به نحوی در برپایی انجمن همکاری داشتند گفت: انجمن با جمع آوری کمک های مالی نقدی به مبلغ ۴ و نیم میلیارد ریال توانسته است تا کنون به آزادی قطعی سه نفر زندانی و اقدامات لازم برای آزادی  ١٧ نفر دیگر کمک کند که ان شاءالله به زودی به آغوش خانواده برمی گردند.

 وی افزود: توزیع بسته های کمک معیشتی و حمایتی تا تامین اقلام ضروری شامل یخچال، پتو، کفش و غیره برای خانواده های زندانیان و  خرید چرخ خیاطی برای خوداشتغالی دو خانواده از مددجویان از دیگر اقدامات انجمن است.
فخریان اظهار کرد :تملک معدن شن و ماسه و مشارکت در سهام شرکتهای صنعتی منطقه از دیگر سیاست های درآمد زایی این مجمع است تابتوانیم منبع درامد ثابتی برای انجمن بوجود بیاوریم و بیشتر در خدمت خانواده های کم بضاعت زندانیان باشیم. 
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بردسیر ابراز کرد: برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای فرزندان و خانواده زندانیان جهت تقویت وضعیت روحی و روانی و رفتاری خانواده ها از دیگر اهداف این انجمن است. 

وی در پایان از خانواده های زندانیان بردسیر که وضعیت مالی مناسبی ندارند خواست جهت استفاده از حمایت های انجمن، به دفتر انجمن مراجعه و حتما در سامانه حمایت نام نویسی نمایند تا انجمن بتواند بهتر این قشر را تحت پوشش قرار دهد. 

افشین صالحی دادستان بردسیر و رئیس هیئت مدیره انجمن نیز گفت: انجمن های حمایت از زندانیان نقش مؤثرحمایتی از زندانیان و خانواده های آنها را برعهده دارد. 

وی گفت: این انجمن بعد از آزادی زندانیان نیز می تواند نقش مهمی را ایفا کند زیرا حجم زیادی از پرونده ها متعلق به افرادی است که فاقد سابقه کیفری هستند و به خاطر سرقت های خرد زندان شده اند و نیاز دارند تا بعد از آزادی مورد حمایت قرار بگیرند. 

دادستان بردسیر بیان کرد:  امیدواریم با کمک این انجمن شاهد آزادی این زندانیان و برگرداندن آنها به کانون خانواده باشیم و با حمایت از خانواده های آن ها بتوانیم در اصلاح وضعیت آنها گام موثری برداریم. 

وی افزود: این انجمن یک انجمن نوپا و صرفا برای انجام کار خیر است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها و نهادها این انجمن بتواند روی پای خود بایستد و به اهداف عالی  خود برسد.

سید حسن میرصادقی فرماندار بردسیر ضمن قدردانی از زحمات فعالان و مسئولان این انجمن گفت: هدف اصلی این انجمن کمک به خانواده های آسیب پذیر در جامعه است زیرا نبود سرپرست و تبعات ناشی از آن این قشر را در معرض آسیب بیشتری قرار داده است. 

وی افزود: حمایت از این قشر فعالیت مضاعفی را می طلبد و شناسایی و کمک به این افراد به لحاظ موقعیتی که دارند ظرافت خاصی نیاز دارد که باید با همکاری همه مسئولان و نهادها انجام شود. 

فرماندار بردسیر بیان کرد: این مجموعه باید درآمد ثابتی داشته باشد تا بتواند بهتر به اهداف خود برسد و با توجه به توانایی های این انجمن زمینه برای درآمدزایی این مجموعه فراهم است. 

وی تصریح کرد: رها کردن خانواده زندانیان سبب می شود به ازای هر یک نفر زندانی چند نفر دیگر هم آسیب ببینند و به جامعه اضافه شوند بنابراین باید با همکاری همه مسئولان و نهادها در راستای این امر مهم در شهرستان اقدامات مؤثرتری  انجام شود.

سامانه حمایت زندانیان؛  www.samanehemayat.com
انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcgyt9q7ak9xn4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما