تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: دهه مبارک فجر یک فرصتی است که تجدید میثاق و خاطره‌ای با شهداء داشته باشیم چرا که شهدا چراغ راه مردم و مسئولین هستند.
دهه فجر فرصت تجدید میثاق با شهداء والا مقام است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در یادواره شهدای دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک و فرخنده فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت شکافنده علوم، امام محمد باقر (ع) را به مردم شهید پروز و ولایت‌مدار شهرستان جیرفت تبریک عرض می‌کنم.
 
امام جمعه جیرفت افزود: نقش شهداء علاوه در ۸ سال دفاع مقدس، نقش آفرینی و ایثار در جهت پیروزی انقلاب اسلامی است و شهداء والا مقام در مسائل انقلاب نقش فعال و پر رنگی را ایفاء کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: شهداء معظّم نقش بزرگ، مهم و ارزنده‌ای را در مسائل انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب داشتند و راه شهداء عزیز ما ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر یک فرصتی است که تجدید میثاق و خاطره‌ای با شهداء داشته باشیم چرا که چراغ راه مردم و مسئولین شهداء هستند.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: مظهر قدرت ایران اسلامی شهداء عزیز و والا مقام هستند و همواره ایثار آن‌ها و جایگاه خانواده شهداء و رزمندگان برای ما و مردم ایران اسلامی بسیار والا است.
 
وی ابراز کرد: با دستاوردهای بسیار گران بهایی که از این هشت سال دفاع مقدس داشته‌ایم و مسئولین ما اگر بخواهند در کارهای خود موفق باشند راه شهداء را باید ادامه دهند و شهداء را الگوی خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین تارم افزود: پیام و منش شهداء کار جهادی و خستگی ناپذیر است و حضور مردم در همه صحنه‌های خدمت‌رسانی پر شور و با بصیرت است.
 
وی خاطر نشان کرد: راه موفقیت و پیروز شدن بر مشکلات ادامه دادن راه شهیدان و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مقام معظّم رهبری مدظله العالی به آن تأکید ویژه داشتند.

 







انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdciu5azvt1arq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما