کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ:

بزرگترین کاروان کمک مومنانه با ۱۲۰۰ خودرو در تهران به راه افتاد/ توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه در میان نیازمندان تهرانی

15 بهمن 1400 ساعت 18:20

سردار حسن زاده گفت: بزرگترین رزمایش کمک مومنانه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در قالب ۱۲۰۰ خودرو از میدان آزادی به سمت میدان فردوسی به راه افتاد.


به گزارش راه آرمان؛ به نقل از  تهران پرس، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در رزمایش بزرگ کمک مومنانه در تهران که صبح امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه در میدان آزادی تهران برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اقدامات خوبی به مدت ۱۰ روز در محله خلازیر تهران در راستای محرومیت زدایی در حال اجراست.

 
وی افزود: نخستین رزمایش بزرگ کمک های مومنانه در به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران با توزیع ۱۳۸ هزار بسته معیشتی برگزار شد.
امروز شاهد برگزاری دومین رزمایش بزرگ کمک های مومنانه بصورت کاروان خودرویی(۱۲۰۰ خودرو) در تهران با همت سپاه تهران بزرگ هستیم و ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
سردار حسن زاده با اشاره به رشادت های بسیجیان و پاسداران در سپاه محمد رسول الله(ص) افزود: سپاه از اول انقلاب تا کنون در کنار مردم بوده و سعی در کمک به نیازمندان در این وضعیت اقتصادی را داریم و در کنار مردم هستیم.
 
گفتنی است علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در این مراسم، ضمن عرض خداقوت به بسیجیان، از برگزاری این رزمایش بزرگ در پایتخت تشکر کرد.
 
انتهای پیام/م


کد مطلب: 124613

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124613/بزرگترین-کاروان-کمک-مومنانه-۱۲۰۰-خودرو-تهران-راه-افتاد-توزیع-۱۱۰-هزار-بسته-معیشتی-۳۱۳-سری-جهیزیه-میان-نیازمندان-تهرانی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir