تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
۰
plusresetminus
یک سند تاریخی به امضای رئیس ساواک وجود دارد که نشان می‌دهد مسعود رجوی همکار دیرین ساواک و رژیم پهلوی بوده و در سرکوب مخالفان شاه، حتی کسانی که در ظاهر، هم‌سازمانی رجوی بوده‌اند، نقش ویژه‌ای داشته است.
سند پادویی دیرین منافقین برای پهلوی و ساواک در کشتار مردم/ مسعود رجوی ماشین ترور پهلوی‌ها!
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از  خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، سال گذشته اسنادی توسط استخبارات عراق منتشر شد که طی آن همکاری فرح پهلوی و پسرش رضا پهلوی با صدام حسین و رژیم بعث عراق را برای تحمیل ۸ سال جنگ به ایران و کشتار مردم افشا می‌کرد!
 
اما سندی تاریخی به امضای نصیری، رئیس ساواک وجود دارد که نشان می‌دهد مسعود رجوی همکار دیرین ساواک و رژیم پهلوی بوده و در سرکوب مخالفان شاه، حتی کسانی که در ظاهر، هم سازمانی رجوی بوده‌اند، نقش ویژه‌ای داشته است.
 
این سند و همچنین کشتار، ترور و بمب‌گذاری سازمان منافقین برای قتل عام بیش از ۱۷ هزار ایرانی و بیانیه‌های گوناگون هماهنگ با خاندان فراری پهلوی نشان می‌دهد که مسعود و مریم رجوی، ماشین ترور رضا و فرح پهلوی قبل و بعد از سقوط رژیم ستمشاهی بوده‌اند. 
 
سازمان منافقین برای مخفی‌کاری درباره همکاری خود با ساواک و پهلوی، سعی داشت سابقه خود را در مبارزه با رژیم پهلوی نشان دهد و رضا و فرح پهلوی هم برای تداعی نشدن سوابق رضاخان و محمدرضا پهلوی در کشتار مردم به خاطر شهرت منافقین به ترور، سعی داشتند همکاری بین خود و گروهک تروریستی منافقین را مخفی نگه دارند تا این واقعیت که ویژگی مشترک پهلوی و رجوی در ترور و کشتار عمومی باعث هم‌افزایی آنها شده مخفی بماند.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcbfab8wrhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما