تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
۰
plusresetminus
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی نسبت به نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی و پلیس ورود خواهد کرد تا دوباره اقتدار لازم را به این نیروی وظیفه شناس برگرداند.
ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح/گام بلند برای اقتدار پلیس و امنیت مردم
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از بلاغ، مهدی سعادتی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت شهید علی‌اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز اظهار کرد: شهادت ایشان در دفاع از حریم  امنیت جامعه، سبب تاثر و اندوه  دل‌ها و جان‌های ملت شریف ایران شد و بر همگان وظیفه است با شناسایی علل و عوامل ایجاد کننده چنین حوادثی و برخورد قاطع  بازوی توانمند قانون در جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باشند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: شایسته است دستگاه قضایی ضمن حمایت همه جانبه از نیروی زحمت‌کش انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک به طور جدی و قاطع از حافظان امنیت یاری رساند.
 
وی گفت: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد در تقنین این قوانین، به جِد با این گونه جرائم برخورد قاطع کند؛ همچنین برای اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح نسبت به اقتدار پلیس و افزایش امنیت شهروندان گام جدی بردارد.
 
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی نسبت به نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی و پلیس ورود خواهد کرد تا دوباره اقتدار لازم را به این نیروی وظیفه شناس برگرداند.
 
وی تصریح کرد: دولت و پلیس می‌توانند لوایحی در جهت برگرداندن اقتدار نیروی انتظامی و جبران نواقص قوانین قبلی و استفاده از سلاح به مجلس و کمیسیون امنیت‌ملی ارائه کنند، مجلس یازدهم  تا به ثمر رسیدن این لوایح موضوع را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcc10qso2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین