کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هنری شهرداری رفسنجان مطرح کرد؛

نمایش آثار عکاسان رفسنجانی در شهر به مناسبت نوروز

20 بهمن 1400 ساعت 16:26

معاون هنری شهرداری رفسنجان از اقدام مدیریت شهری برای خرید و اکران آثار عکاسان رفسنجانی در آستانه نوروز و فرارسیدن سال نو خبر داد.


به گزارش راه آرمان؛ سیدمحسن سجادی با اعلام این خبر گفت: قصد داریم از فرصت تعطیلات سال نو برای معرفی جاذبه های زیبا و منحصربفرد شهرستان در فصل بهار بهره برده و از میهمانان نوروزی پذیرایی کنیم.

وی با بیان اینکه نمایش فصل بهار در کنار معماری اصیل اسلامی و ایرانی و ابنیه تاریخی می تواند محور عکس های ارسالی قرار گیرد، ادامه داد: با همکاری اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، تمامی بیلبوردها و پرتابل های شهری در نوروز برای اکران طرح ها و تصاویر زیبا از شهر رفسنجان اختصاص خواهد یافت.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با دعوت از هنرمندان و عکاسان برای مشارکت در این فراخوان، اظهار کرد: علاقمندان می توانند با ارسال حداکثر ۱۰ عکس از طبیعت و جاذبه های دیدنی رفسنجان در فصل بهار در این رویداد هنری حضور یابند.
سیدمحسن سجادی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار دهم اسفند ماه اعلام شده است، اظهار کرد: آثار دریافتی پس از بررسی در هیأت انتخاب، پذیرش و برای رأی گیری مردمی در صفحه اینستاگرام شهرداری رفسنجان به نشانی http://instagram.com/news_rafsanjan_ir٠ بارگذاری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: داوری مردمی از آثار منتخب، طی روزهای دوازدهم تا پانزدهم اسفند ماه انجام و تصاویر از بیستم اسفند ماه در سطح شهر اکران می شوند.
شایان ذکر است، علاقمندان برای ثبت و ارسال تصاویر می توانند از طریق مراجعه به بخش فراخوان سامانه نظام جامع پیشنهادات به نشانی snp.rafsanjan.ir مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/مرادی


کد مطلب: 124739

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124739/نمایش-آثار-عکاسان-رفسنجانی-شهر-مناسبت-نوروز

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir