تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۶
۰
plusresetminus
در ایام الله دهه‌ مبارک فجر ،مدرسه ۳ کلاسه شهید بهشتی در روستای دره شور از توابع این شهرستان با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال با کمک خیرین مدرسه ساز ساخته شد
مدرسه سه کلاسه شهید بهشتی روستای پاگدار  فاریاب افتتاح شد
به گزارش خبرنگار راه آرمان، مدرسه سه کلاسه شهید بهشتی در روستای دره شور از توابع این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین مدرسه ساز با حضور حجت الاسلام سادات حسینی سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان،حجت الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب،علی نیک نفس فرماندار فاریاب و اسماعیل پهلوانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام سادات حسینی سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد :آموزش و پرورش محوری ترین نهاد اجتماعی است که ریل توسعه و پیشرفت کل جامعه از آن می‌ گذرد؛ لذا با توجه به  حساسیت این دستگاه باید کاری کرد که این سیستم به دور از چالش و مشکل باشد تا بتواند زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم آورد.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مسئله فضای آموزشی یکی از چالش‌های بزرگی که آموزش و پرورش با آن روبرو است؛ گفت: تا اکنون اقدامات ارزنده ای در این زمینه صورت گرفته است.

 اسماعیل پهلوانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، گفت: مردم خونگرم شهرستان فاریاب خدمات انقلاب را همواره به یاد خواهند داشت و دست مسئولینی که به هر طریق به این مردم خدمت کنند را به گرمی می‌فشارند.

وی افزود: امروز چندین پروژه عمرانی در شهرستان در حوزه آموزش و پرورش افتتاح گردید، همچنین تعداد ۱۱ مدرسه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است که تعدادی از آنها به زودی به افتتاح می رسند.

انتهای پیام/پناهی https://armanekerman.ir/vdcbsab8srhb5zp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما