تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
۰
plusresetminus
محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.
محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار برگزار شد
به گزارش راه آرمان،  محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام صادق فلاح پور مسئول مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن ایام معنوی ماه رجب با ایام چهلمین و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب فرصت مغتنمی برای توسعه فرهنگ قرآنی است که از مبانی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جامعه را به سمت بی دینی هدایت می کردند گفت: انقلاب اسلامی در واقع احیای دین اسلام را رقم زد و سد بزرگی در مقابل دنیای غرب شد که در حال ترویج بی دینی در دنیا بودند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان توسعه فرهنگ قرآنی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و کشوری در سطح استان کرمان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به حضور سه روزه گروه قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان کرمان خاطرنشان کرد: این گروه شامل قاریان و حافظان قرآن کریم، مداح اهلبیت(ع)، پرده خوانی و روایتگری انقلاب و گروه سرود نوجوانان است که بیش از 20 نفر هستند.

سلطانی با بیان اینکه اجرای برنامه این گروه در چند شهر و روستا برنامه ریزی شده است گفت: گروه قرآنی حرم حضرت معصومه (س) در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی واقع در گلزار بین المللی شهدای کرمان نیز اجرای برنامه داشت که مورد استقبال بسیار خوب زائران حاج قاسم قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار تصریح کرد: روستای ده زیار روستای نمونه قرآنی است که به همت مردم فعالیتهای دینی و مذهبی در این روستا باشکوه برگزار می شود.

گفتنی است محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjaxevvuqe8az.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین