تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۵
۰
plusresetminus
طرح آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی به ۲۶ روستا با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله افتتاح شد.
بهره مندی بیش از ۴۳ هزار نفر از آب شرب با طرح های آبرسانی به ۶۳ روستا
به گزارش "راه آرمان" طرح آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی به ۲۶ روستا با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله در شهرستان کهنوج افتتاح شد.

سردار معروفی تصریح کرد:خدا را شاکریم امروز در حوزه پروژه آبرسانی روستایی با کار قرارگاهی، سپاه استان، آبفای شهرستان ها و قرارگاه پیشرفت و آبادانی، فرمانداران، مسئولین محلی و  ائمه جمعه افتتاح پروژه آبرسانی به ۶۳ روستا استان و شهرستان کهنوج به مناسبت دهه فجر  اعلام می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان  با بیان اینکه یکی از اولویت های جدی ما در استان آب است و در آب اولویت (الف) ما آب شرب است، تصریح کرد: در آب شرب استمرار، استحکام و  گرفتن تنش های آبی اولویت دارد.

وی عنوان کرد: اولویت ا‌ول ما آب شرب روستایی است و الان به مدت یکسال به صورت ویژه بحث آبرسانی را دنبال کردیم و در سال ۱۴۰۱ به صورت جدی تر دنبال می کنیم چون پای کار دولت، سپاه و مجلس است.

سردار معروفی افزود: قطعا در سال ۱۴۰۱ شاهد اقدامات موثر تری هستیم و در کل کشور و استان کرمان که تقریبا به صورت پایلوت در امده است این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: ما از ابتدای امسال ۲۷۸ روستا را موفق شدیم آبرسانی انجام بدهیم و در هفته پاسدار نیز افتتاح پروژه های آبر سانی داریم.

وی افزود: امروز در این کار بزرگی که تقریبا در سه ماه انجام شد از مجموع ۶۳ روستا استان، شهرستان کهنوج ۲۶ روستا به صورت کار  قرارگاهی در سه ماه آبرسانی کردیم و این برکت کار قرارگاهی است.

وی با اشاره به اینکه  در رفسنجان ۱۱ روستا، جیرفت ۹ روستا، نرماشیر ۸ روستا، ریگان سه روستا، راور دو روستا ، عنبرآباد یک روستا و در مجموع ۶۳ روستا آبرسانی انجام شده، عنوان کرد: ۱۱۹۴۵ خانوار با جمعیتی معادل ۴۳۸۹۰ نفر امروز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

سردار معروفی تاکید کرد:  این یکی از ارزشمندترین و لذت بخش ترین کار ها برای مردم است و در سال ۱۴۰۱ کارها جدی تر پیگیری می شود آنچنانکه  جناب آقای  آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم دستور اکید دادن، ابلاغ کردن و به معاون اول دستور دادن و استانداران، فرمانداران، سپاه و آبفاها پای کار هستند که در سال ۱۴۰۱ استان کرمان این پروژه های آبرسانی انجام می شود.

وی با  اشاره به اینکه افتتاح این پروژه ها همت بلند واقف گرانقدر حاج آقای ابراهیمی است ادامه داد: ایشان در مرحله اول ۱۱۰ روستا و در مرحله دوم به دلیل نجابت مردم استان کرمان و ارادتی که با حاج قاسم سلیمانی داشتند، ۶۳۰ روستا را پذیرفتند که تمامی لوله ها، اتصالات و در بحث کارگری هم کمک می کنند  و خواسته ایشان هم فقط صلوات برای امواتش برای پدر و مادر و  برادر شهیدش است و هیچ خواسته دیگری ندارد.

سردار معروفی تصریح کرد: من از طرف مردم استان کرمان علی الخصوص مردم جنوب کرمان دست ایشان را می بوسم و اگر کمک های وی در خصوص تامین لوله و اتصالات و هزینه های کارگری نبود ما و ابفاهای شهرستان قادر به انجام چنین کاری نبودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پاسخ به سوال خبرنگاران در تعداد آبرسانی به ۶۳ روستا عنوان کرد: ما با هماهنگی واقف گرانقدر ۶۳۰ روستا را به نیت ده پروژه ۶۳ روستا انتخاب کردیم به نیت عمر با برکت حاج قاسم سلیمانی ، یعنی این قرارگاه به نیت حاج قاسم سلیمانی تاسیس شد و این واقف عزیز به نیت حاج قاسم ۶۳۰ روستا را پذیرفت و مردم بدانند شهید حاج قاسم سلیمانی چقد برکت برای ما دارند.

سردار معروفی در پایان هزینه این پروژه را از  محل کمک خیر ابراهیمی و مشارکت سپاه و آبفاهای استان عنوان کرد.

انتهای پیام/رحمانی https://armanekerman.ir/vdchqknzw23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما