تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶
۰
plusresetminus
سردار حسین فتاحی گفت: چهل و سه سال است که مستکبران و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ما را تحریم کرده اند و علی رغم همه این ظلم ها انقلاب ما انقلابی الهی ست که دست خدا بالای آن و محافظ آن است.
انقلاب ما انقلابی الهی و با محافظت خدای متعال بود
حسین فتاحی در گفت و گو با راه آرمان ، تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند انقلاب ما انفجار نور بود و آزادگان جهان امروز به این موضوع واقف هستند، این انقلاب تلألؤ نوری داشت که همه از آن بهره برداری می کنند.

این همرزم حاج قاسم سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی در هر زمینه ای پیشرفت تقریبا بی نظیری داشته است و ما اگر تحریم های ناجوانمردانه نبود و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی اجازه می دادند کار نظام جمهوری اسلامی پیش برود قطعا هیچ کشوری در دنیا مثل ایران ما نبود.

وی تصریح کرد: معاندان همه تلاش خود را برای شکست نظام به کار گرفتند اما موفق نشدند و اولین حرکتشان هم جنگ تحمیلی و نابرابر هشت ساله بود که ما را درگیر کردند و طی آن مدت خیلی هزینه کردیم و سرمایه هایمان را از دست دادیم.

فتاحی اظهار کرد: چهل و سه سال است که مستکبران و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ما را تحریم کرده اند و علی رغم همه این ظلم ها انقلاب ما انقلابی الهی ست که دست خدا بالای آن و محافظ آن است.

وی با سفارش بر خواندن کتاب صعود چهل ساله گفت: مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس آمارهای بین المللی ست.

فتاحی با بیان اینکه عملکرد نادرست و تبعیض آمیز برخی از مسئولان بخشی از جامعه ما را سرخورده کرده است، افزود: می توانیم بگوییم بخشی از پیشرفت نکردن ما به دلیل بی کفایتی برخی از مسئولانی ست که روی کار آمده اند.

انتهای پیام/ شهربابک https://armanekerman.ir/vdci35azvt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما