تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲
۰
plusresetminus
احمدمحمدی: بودجه پیشنهادی یکصد و چهل و پنج میلیاردریالی شهرداری کوهبنان با ۶۸درصد افزایش، پس از ارسال در موعد مقرر به تصویب شورای شهر رسید.
بودجه پیشنهادی شهرداری کوهبنان با ۶۸درصدافزایش به تصویب شورای شهررسید
احمد محمدی شهردار کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار" راه آرمان" در زمینه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ بیان کرد:
از ابتدای فعالیت در حوزه ی شهرداری به دنبال شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان بودیم و تلاش داشتیم با شناسایی فرصت ها و تهدیدها بودجه ای برای سال آینده تعریف کنیم که اثربخشی و کارایی بالایی برای شهر داشته و پاسخگوی دغدغه ی  شهروندان باشد.

وی افزود: به همت پرسنل خدوم شهرداری و تمهیداتی که عوامل اجرایی داشتند خوشبختانه بودجه ۱۴۰۰  محقق شده و کلیه فعالیت ها و برنامه های شهرداری بر اساس بودجه مصوب به ثمر نشسته است.

احمد محمدی بیان کرد: بودجه پیشنهادی یکصد و چهل و پنج میلیاردریالی شهرداری با ۶۸درصد افزایش ، پس از تهیه و تنظیم توسط واحد مالی در موعد مقرر به شورای اسلامی شهر  ارسال و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱  به همه بخش ها توجه شده است است، اظهار کرد:
در بودجه سال آینده به بخش های  زیرساخت های شهری، پرداخت دیون گذشته،رفاهی پرسنل،اتمام پروژه های نیمه تمام، فضاسازی شهری، تقویت برنامه های فرهنگی ورزشی ، ارتقاء و گسترش سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری اداری برای خدمات بهتر به شهروندان  نگاه ویژه شده است‌.
وی افزود: طبق ضوابط بخشنامه بودجه ۶۰ درصد از بودجه پیشنهادی به بخش های جاری و ۴۰ درصد برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است یعنی از مبلغ بودجه پیشنهادی ۸۷ میلیارد ریال به هزینه های جاری و ۵۸ میلیارد ریال به هزینه های عمرانی اختصاص داده شده است.

شهردار کوهبنان گفت: امیدواریم با حمایت ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و  با ارائه برنامه های مناسب و اتکا به دانش و تخصص نیروهای خدوم شهرداری بتوانیم در راستای تحقق بودجه سال آینده کوشا باشیم.

احمد محمدی در خاتمه گفت: نقش مشارکت های مردمی در ساختن شهری آباد و توسعه یافته بسیار مهم و اثرگذار می باشد و امیدواریم مردم فهیم کوهبنان مثل همیشه در کنار مجموعه شورا و شهرداری باشند تا ان شاالله شاهد اتفاقات خوب در سال آینده در سطح شهر باشیم.
انتهای پیام/روح الامینی https://armanekerman.ir/vdcaayn6w49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما