تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

پویش دانش‌آموزی "میلاد سردار" در کرمان آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش دانش‌آموزی "میلاد سردار" در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس این استان آغاز شد.
پویش دانش‌آموزی "میلاد سردار" در کرمان آغاز شد
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی با بیان اینکه سیره رفتاری و روحیه شهادت طلبی شهید «قاسم سلیمانی» باید از سوی جامعه فرهنگیان در کشور تشریح و تبیین شود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

وی  خاطر نشان کرد: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی بزرگترین عامل و ابزار در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و سیره شهید والامقام سلیمانی که مملو از این صفات ارزشمند است.

رضایی با بیان اینکه نقش فرهنگیان در معرفی فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی بیش از دیگر اقشار جامعه برجسته و حیاتی است، تاکید کرد: فرهنگیان باید به بهترین شکل ممکن نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تبیین مکتب شهید سلیمانی برای دانش آموزان و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانش آموزان، واکاوی آموزشی، دینی، انقلابی و علمی چگونگی شکل گیری شخصیت شهید سلیمانی،  مستندسازی و روایت پژوهی مکتب شهید سلیمانی،  ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با مکتب سلیمانی را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش دانش آموزی "میلاد سردار" دانست.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره ها و رشته های تحصیلی می توانند در این پویش شرکت کنند.

رضایی گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه ای در قالب (word) به پیام رسان سروش به شماره 09103278273تا ۲۸  اسفند ماه  جاری ارسال کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۶۵اثر برتر پویش استانی دانش آموزی «میلاد سردار» به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbgab8wrhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین