تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان برگزار شد

حسین اسحاقی گفت: اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کشور برگزار شد.
اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آئین برگزاری این جشنواره با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد، اظهار کرد: گروه های موسیقی و مردم از این جشنواره استقبال بسیار خوبی کردند و این بیانگر ظرفیت بزرگ جنوب کرمان در حوزه موسیقی در منطقه و کشور دارد.
 
اسحاقی با تأکید بر اینکه این جشنواره با هدف تمرکززدایی از برنامه‌های جشنواره های بین المللی فجر در استان ها نیز برگزار شد، گفت: این یک رویداد مهمی است که بعد از دو سال تعطیلی کرونا در این منطقه رخ داد و مورد استقبال قرار گرفت.
 
وی ظرفیت موسیقی جنوب کرمان را در بخش های مختلف موسیقی سنتی دانست و تصریح کرد: 18 گروه موسیقی  به مدت 4 شب همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کشور در جیرفت  به اجرای برنامه پرداختند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از برگزاری این جشنواره راه معرفی موسیقی محلی و سنتی جنوب کرمان دانست و اظهار داشت: معرفی، حفظ و توجه به موسیقی سنتی و محلی و تقویت فرهنگ‌های قومی به عنوان قسمتی از فرهنگ ملی برای جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگ بیگانگان و تشویق و تأکید بر اهمیت آداب و رسوم ملی در جهت تحکیم وحدت و انسجام ملی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchzknzx23niwd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما