تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
۰
plusresetminus
شهردار کوهبنان در نشست صمیمی با مدیرکل صمت استان کرمان:

برای توسعه و آبادانی کوهبنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

شهردار کوهبنان گفت: امیدواریم اداره کل صمت با تایید و حمایت از سرمایه گذاران ،افق توسعه شهرستان کوهبنان را رقم بزند و ما هم به نوبه ی خود در راستای ریل گذاری و پهن کردن فرش قرمز رنگ برای سرمایه گذاران در جهت توسعه و آبادانی فزون تر دیار عزیز کوهبنان از هیچ همکاری و تلاشی دریغ نخواهیم کرد‌
برای توسعه و آبادانی کوهبنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد
به گزارش خبرنگار " راه آرمان " نشست نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت و روسای دفتر نماینده در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

 احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان کرد:رشد و بالندگی صنعت استان زبانزد عام و خاص است که این مهم‌  مرهون  سیاست و سرمایه گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:کوهبنان نسبت به شهرستان های همجوار از ظرفیت بالای معادن برخوردار می باشد و در زمینه صنعتی و سرب و روی حرف برای گفتن دارد.

شهردار کوهبنان اظهار کرد: شهرستان کوهبنان علیرغم‌داشتن پتانسیل ها و ظرفیت های بکر طبیعی و تاریخی متاسفانه در ادوار گذشته بسیار محروم واقع شده در حالی که تاریخ کوهبنان  گواهی میدهد که این شهر در گذشته یک شهر صنعتی بوده و مارکوپولو از صنعت کوهبنان و محصولات صادراتی آن به نیکی یاد کرده است.

احمد محمدی ضمن اشاره به تلاش هاو پیگیری های انجام شده در زمینه توسعه و عمران شهر بیان کرد: شهرداری پیشانی توسعه شهر کوهبنان است که تقاضا داریم در مبحث حمایت ها و اعتبارات مالی کریمانه و به طور ویژه  به شهرداری کوهبنان نگاه کنید تا در حوزه ی خدمت رسانی در زمینه زیرساختی و عمرانی شرمنده مردم شریف کوهبنان نشویم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم اداره کل صمت با تایید و حمایت از سرمایه گذاران ،افق توسعه شهرستان را رقم بزند و ما هم به نوبه ی خود در راستای ریل گذاری و پهن کردن فرش قرمز رنگ برای سرمایه گذاران در جهت توسعه و آبادانی فزون تر دیار عزیز کوهبنان از هیچ همکاری و تلاشی دریغ نخواهیم کرد‌.​​​

انتهای پیام/روح الامینی https://armanekerman.ir/vdchxknzz23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما