تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
۰
plusresetminus
ستوانیکم کاظم یزدیانی ماموران پاسگاه خيرآباد سيرجان هنگام گشت زنی در جاده معدن این شهرستان به راننده یک دستگاه وانت واژگون شده امدادرسانی کردند.
کمک ماموران پاسگاه خيرآباد سيرجان به راننده وانت واژگون شده
به گزارش "راه آرمان"  ستوانیکم کاظم یزدیانی رئیس پاسگاه خيرآباد سيرجان در این خصوص گفت: بیست و هشتم آبان ماه یک دستگاه وانت در حال عبور از مسير جاده معدن از جاده خارج و واژگون می شود که تیم گشت پاسگاه خیرآباد هنگام گشت زنی در این جاده به کمک راننده این خودرو شتافتند.

ستوانیکم"کاظم یزدیانی" افزود: در  این رابطه ماموران ضمن بررسی وضعیت سلامتی راننده این خودرو که به گفته خودش به دلیل حواس پرتی از جاده خارج شده بود یک تعداد وسایل و لوازم بالای وانت که متعلق به يكي از شركت هاي مجتمع معدنی بودند را از اطراف جمع آوری و تحویل راننده این وانت دادند.

رئیس پاسگاه خيرآباد سيرجان بیان داشت: در ادامه نیز ماموران با توجه به وضعیت آشفته راننده این خودرو به جست و جوهای خود در محل حادثه ادامه دادند و موفق شدند 2 دستگاه گوشي تلفن همراه متعلق به راننده را نیز پیدا کنند و به او تحویل دهند که این اقدام ماموران را شایسته تقدیر و برگرفته از روحیه خدمت و مردم داری همکارانمان می دانیم.


انتهای پیام/تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdca0yn6w49nuo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما