تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
۰
plusresetminus
عبدالرضا روزخوش گفت:افتتاحیه برنامه چهارشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای شهر کرمان در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان استان کرمان است. ​​​​​​​
افتتاحیه راهیان نور مجازی از جوار مزار شهدا/ بازدید بیش از 1.5 میلیون دانش آموز از  راهیان نور مجازی در سال گذشته
عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" در رابطه با برگزاری راهیان نور مجازی گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا هر ساله دانش آموزان از استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شدند.

وی افزود: اما با توجه به شرایط جدید و محدودیت های کرونایی دومین سال است که راهیان نور در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

روزخوش توضیح داد: هفتم و هشتم اسفندماه راهیان نور به صورت پخش زنده از شبکه شاد از 4 منطقه عملیاتی جنوب کشور که شامل اروندرود، شلمچه، هویزه و دهلاویه است برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: راویان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند و تیم های تصویربرداری روایتگری در مناطق را به صورت زنده برای دانش آموزان پخش می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از راهیان نور مجازی خاطرنشان کرد: سال گذشته قریب به یک میلیون و 530 هزار نفر بازدید کننده داشتیم که این برنامه برای دختران و پسران دوره متوسطه اول و دوم پیش بینی شده است.

عبدالرضا روزخوش در رابطه با برگزاری این مراسم در شهر کرمان گفت: افتتاحیه برنامه چهارشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای شهر کرمان در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان استان کرمان است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد: این مراسم با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله و مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی در جوار مزار مطهر شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfcjdyjw6d01a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین