تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
۰
plusresetminus
مجتبی استوارزاده از دستگیری سارقین موتورسیکلت و اموال مردم در راور خبر داد.
دستگیری سارقین موتورسیکلت و اموال مردم در راور
به گزارش "راه آرمان"؛ مجتبی استوارزاده معاون دادستان راور گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و کنترل مجرمان حرفه ای متصدی یک واحد کارگاه ضایعاتی به دلیل خرید اموال مسروقه بازداشت شد.

استوارزاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک، ساماندهی کارگاه های ضایعاتی، ماموران پلیس آگاهی راور با انجام اقدامات دقیق فنی و پلیسی تعدادی از سارقین که اقدام به سرقت موتورسیکلت ها واموال مردم در شهرستان راور می کردند، دستگیر شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: این سارقین پس از سرقت موتورسیکلت ها در سطح شهر راور نسبت به اوراق کردن آنها اقدام می نمودند و قطعات باز شده را از طریق یک واحد کارگاه ضایعاتی بفروش می رساندند. 

این مقام قضایی بیان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ اموال خود بویژه موتورسیکلت، از در معرض سرقت قرار دادن آنها اجتناب کنند و ماموران پر تلاش پلیس آگاهی را در امر پیشگیری از سرقت یاری کنند.

استوارزاده در پایان ضمن هشدار به صاحبان کارگاه های ضایعاتی عنوان کرد: صاحبان کارگاه های ضایعاتی باید از خرید اموال سرقتی خودداری کنند، موارد مشکوک را بلافاصله با پلیس درمیان بگذارند، لذا در صورت کشف هر گونه اموال سرقتی از آنها ضمن جلوگیری از فعالیت کارگاه، به جرم خرید اموال مسروقه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjhxevauqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما