تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
۰
plusresetminus
شهردار کوهبنان در دیدار با مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان:

حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمز ما در مدیریت شهری است

دکتر محمدفصیحی هرندی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان به همراه کارشناسان بهداشت محیط حرفه ای با دکتر احمد محمدی شهردار کوهبنان دیدار و در زمینه بهداشت و ایمنی شهر گفت و گو و تبادل نظر کردند.
حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمز ما در مدیریت شهری است
به گزارش خبرنگار "راه آرمان "احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن اشاره به آیاتی از قران کریم بیان کرد:سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است که شناخته شده نیست مگر زمانی که از دست می رود و این نشان دهنده اهمیت وافر مبحث سلامت و بهداشت است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس امیکرون هستند افزود: از تلاش  و نظارت کارشناسان محترم شبکه بهداشت قدردانی می کنیم که در زمینه حفظ جان مردم توصیه ها و اقدامات لازم را انجام می دهند.

احمد محمدی اظهار کرد: در مبحث مدیریت شهری حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمز ماست و بدین منظور در حوزه ایمن سازی شهر یک سری اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از حوادث را انجام  و در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد:برخی از اقدامات ایمن سازی مانند ایمن سازی معابر و پیاده روها مستلزم مشارکت و همکاری شهروندان در زمینه اجرای طرح تفصیلی و تعریض معابر می باشد که امیدواریم این مهم توسط مردم انجام شود تا به زودی برخی از پیاده روها بعد از عقب نشینی، ایمن سازی و فرش موزائیک گردد.

شهردار کوهبنان در خاتمه گفت: ایمنی پارک ها،حصار کشی نقاط حادثه خیز، ساماندهی سگ های بلاصاحب ،ایمن سازی معابر، معاینات دوره ای شاغلین پسماند و وسایل حفاظت فردی و آموزش های ایمنی از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/روح الامینی https://armanekerman.ir/vdcaumn6e49nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما