تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
۰
plusresetminus
حسین اسحاقی گفت: بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان برگزار می شود.
جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی با حضور حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین، شاعران و پیشکسوتان در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
 
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این جلسه گفت: این نشست در راستای ترویج فرهنگ و زبان ادب فارسی و فرمایشات مقام معظّم رهبری مدظله العالی مبنی بر پاسداشت زبان فارسی به عنوان یکی از ارکان هویت ملّی مردم ایران و بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد.
 
وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بنا دارد در هفته‌ای که به عنوان هفته نظامی گنجوی نامیده شده است (۲۱ الی ۲۷ اسفندماه) چند برنامه شاخص نظامی گنجوی با مشارکت دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه در جنوب کرمان برگزار نماید چرا که ما باید برای پاسداری از هویتمان احساس مسئولیت کنیم.
 
گفتنی است در این نشست که با حضور برخی از اعضای ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد، مقرر شد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان در شهرستان‌ها و دانشگاه‌ها با حضور نخبگان فرهنگ و هنر اصحاب رسانه با همکاری دستگاه‌های مربوطه، انجمن شعر، موسیقی و تجسمی برگزار شود.
 
همچنین در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی به بیان نظرات برای بهتر برگزار شدن این مهم پرداختند.
 
گفتنی است، محمد افشارمنش به عنوان دبیر برگزاری بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در جنوب کرمان معرفی شدند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcgwn9q7ak9xz4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما