تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴
۰
plusresetminus
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

مراسم اربعین شهید گمنام برگزار می شود

علی اصغر خیرخواه گفت: مراسم اربعین شهید گمنام پنجم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
مراسم اربعین شهید گمنام برگزار می شود
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز در جلسه شورای مدیران دانشگاه گفت: تدفین شهید گمنام در دانشگاه یکی از کارهای فرهنگی خوب است که محقق شد و مراسم اربعین شهید گمنام پنجم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت قرمز اکثر شهرهای منطقه در رنگ بندی بیماری کرونا اظهار کرد: همکاران در حوزه های بهداشت و درمان جانانه پای کار هستند و طی دو هفته اخیر هم با اوج گیری مجدد بیماری زحمات زیادی متقبل شدند و سنگ تمام گذاشتند و شبانه روز در بدترین شرایط از آسایش خود و خانواده گذشتند، اجر این رشادت و ایثارگری را خداوند متعال خواهد داد.
 
وی با بیان این که در حال حاضر پیک بیماری به خوبی در حال مدیریت است و بیمارستان ها آمادگی خوبی همراه با تلاش مضاعف دارند و فوق العاده کار می کنند که قدردان آنان هستیم، افزود: مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراجعه سریع تر برای تکمیل واکسیناسیون کمک بزرگی به حوزه سلامت داشته باشند تا با کمترین تلفات این پیک را پشت سر بگذاریم.
 
خیرخواه با بیان اینکه تعداد بستری ها افزایشی است اما وضعیت بحرانی نیست و بیماران حداکثر بعد از چند روز بستری بهبود می یابند و بیشتر موارد سرپایی هستند، تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون در جنوب کرمان تجربیات خوبی از واکسیناسیون در منطقه داریم از این تجربه ها برای افزایش آمار واکسیناسیون کرونا بهره بگیریم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت کلاس های درسی دانشجویان با توجه به وضعیت بیماری خاطر نشان کرد: با وضعیت موجود تا پایان سال جاری کلاس های درس در تمام رشته هایی که واحد عملی ندارند، غیر حضوری است و کلاس های عملی حضوری برگزار می شود.
 
وی با بیان این که پیگیری اتمام پروژه ها و خرید تجهیزات مورد نیاز از اولویت ها است و پروژه ها با قوّت ادامه می یابد، گفت: مراسم اربعین شهید گمنام پنجم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که تدفین شهید گمنام در دانشگاه یکی از کارهای فرهنگی خوب است که محقق شد و افتخار داریم که میزبان فرزندی از ایران هستیم که در دوران دفاع مقدس رشادت و جانفشانی کردند و برای همه الگو هستند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcc0pqs12bqix8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما