تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: مراسم نیمه شعبان امسال در دو بخش آئینی و بخش محتوایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان برگزار می‌شود.
جشن‌های شعبانیه در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش راه آرمان؛ امروز ۴ اسفندماه، جلسه ستاد شعبانیه با حضور اعضا ستاد در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در این نشست، ماه شعبان را فرصتی برای معرفت افزایی دانست و اظهار کرد: باید در این ماه بیش از سایر زمان‌ها نسبت به شناخت امام زمان(عج) همت کنیم.

وی ماه شعبان را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ غنی مهدویت عنوان کرد و ادامه داد: جوانان ما تشنه معارف دینی و فرهنگ غنی مهدوی هستند و با برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه می‌توان ارادت خود را همانند گذشته به ائمه اطهار و امام زمان‌(عج) به جهانیان نشان دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه ملت ایران در همه ادوار و زمان‌ها به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت خاص داشته‌اند، گفت: ستاد شعبانیه نیز به طور کامل مردمی است و جشن میلاد امام زمان(عج) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با رویکرد ترویج مهدویت در جامعه و در راستای شناخت و معرفت هرچه بیشتر امام زمان‌(عج) برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع ادامه داد: لازم است وظیفه خود و مسیر حرکت را بشناسیم تا با دشمنان دین و امام زمان(عج) که با فرهنگ مهدویت مقابله می‌کنند، مبارزه کنیم.

وی جشن‌های اعیاد شعبانیه را نمادی از عشق، معرفت و ارادت به ائمه معصومین(ع) و وحدت و همدلی مردم در تعظیم شعائر مذهبی دانست و ادامه داد: مراسم نیمه شعبان امسال در دو بخش آئینی شامل برگزاری جشن‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی همراه با نور افشانی و بخش محتوایی شامل برگزاری مسابقات، جشنواره و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbssb88rhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین