تاریخ انتشار :جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
۰
plusresetminus
با حصور معاون سیاسی استانداری کرمان؛

آیین تکریم و معارفه فرماندار فهرج برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، آیین تکریم و معارفه فرماندار فهرج برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه فرماندار فهرج برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز آیین تکریم از زحمات امیر باقری زاده فرماندار سابق و معارفه حسین سعیدنیا سرپرست فرمانداری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، امام جمعه، اعضای شورای تامین، شورای اداری و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

نظام ارتباطی فرماندار باید محکم و استوار باشد

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید فهرج با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین گفت: امروز در جهاد تبیین باید امیدواری به جامعه تزریق شود.

وی افزود: با جهاد تبیین، روح امید، پیشرفت، و عدالت در جامعه دمیده میشود که در این راستا فهرج پیشانی استان کرمان در شکست راهبرد دشمن در مسئله نفوذ و اختلاف خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه با سبک مدیریت غربی به جایی نخواهیم رسید اضافه کرد: سبک مدیریت باید جهادی و مردمی یعنی خدمت بی منت به مردم باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه از امیر باقری زاده فرماندار سابق بعنوان جوانی توانمند و پای کار نام برد و بیان کرد: از امروز قرار است پرچم این مسئولیت به دست فردی دیگر بنام حسین سعیدنیا واگذار شود که وی نیز دارای همان ویژگی ها و خصوصیات است.

وی خطاب به سرپرست فرمانداری فهرج گفت: مردم باید تغییرات را احساس کنند و کار روتین باید بهتر از گذشته انجام شود‌.

جلالی با بیان اینکه آقای سعیدنیا باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد افزود: شرق استان جوانان خوشنام، پا به کار و متخصص دارد و باید از همه نگاه ها و فکرها در نیل به اهداف استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر ارتباط اثربخش سرپرست فرمانداری فهرج با امام جمعه، اعضای شورای تامین، نخبگان، پیشکسوتان، سران طوائف و ... گفت: در بحث مدیریت، تکروی ها جواب نمی دهد و باید فرماندار نظام ارتباطی محکم و استواری داشته باشد.

قویا از سرپرست فرمانداری در راستای خدمت به مردم حمایت می کنم

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به معنی تلاش برای خدمت صادقانه در راستای نوکری مردم است.

وی با قدردانی از زحمات فرماندار سابق بیان کرد: الحق و الانصاف آقای باقری زاده همواره در کنار شخص امام جمعه بود و با تمام توان به مردم خدمت کرد و در انجام وظایف خود تعلل و کوتاهی نداشت.

آقاملایی همچنین انتصاب حسین سعیدنیا بعنوان سرپرست فرمانداری فهرج را منشأ خیر و برکت دانست و اظهار کرد: بنده قویا از آقای سعیدنیا برای خدمت به مردم حمایت می کنم و امید واثق داریم در دولت حجت الاسلام رییسی خیر کثیر به شهرستان فهرج برسد.

امام جمعه فهرج همچنین با تأکید بر عمل و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به سرپرست فرمانداری این شهرستان بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را اولویت کاری خود قرار دهید و در جلسات شورای اداری و فرهنگ عمومی به گونه ای برنامه ریزی شود تا فهرج در عمل به منویات مقام معظم رهبری پیشرو باشد.

وی همچنین خواستار توجه به بحث اشتغالزایی، عمران و آبادانی شهرستان شد و گفت: بنده خود را حافظ وحدت فهرج میدانم، لذا از همه اقشار مختلف مردم و مسئولان تقاضا دارم به مانند قبل با آقای سعیدنیا نیز مساعدت و همکاری داشته باشند.

افرادی که در دولت آقای رییسی مسئولیت قبول می کنند باید پا به پای رییس دولت خدمتگذار مردم باشند

حاج کریم غضنفرآبادی مسئول دفتر نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید فهرج گفت: اگر خون دادیم و انقلاب کردیم بخاطر این است کرسی ها دست یک عده ی خاص نباشند و این یعنی همه مردم در سرنوشت حکومت دخیل هستند.

وی با بیان اینکه تغییر به معنای نوآوری و ایده جدید است افزود: امروز توقع مردم از دولت جهادی و انقلابی آقای رییسی سطح بالاتری دارد، کسی هم که در این دولت مسئولیت قبول می کند باید پا به پای رییس دولت برای مردم خدمت کند‌.

غضنفرآبادی با قدردانی از تلاش ها و زحمات فرماندار سابق اظهار کرد: تلاش های آقای باقری زاده بر کسی پوشیده نیست و همه ما به ادب، اصالت و جوانگرایی این بزرگوار واقف و آگاهیم. 

مسئول دفتر نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: آقای سعیدنیا نیز معرف حضور اهالی خونگرم فهرج هستند و شناخت خوبی از مردم، طوائف، ظرفیت ها، پتانسبیل های این شهرستان دارند و مطمئنیم با همت و تلاش این بزرگوار توقع مردم فهرج برآورده خواهد شد.

موضوع استعفا را اخلاقی نمیدانم/ریگ یلان واگذار نشده است!

امیر باقری زاده فرماندار سابق فهرج در آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید این شهرستان گفت: بنده سال ۸۶ کار خود را در فهرج با دبیرخانه و بایگانی شروع کردم و تا روزی هم که بودم سعی کردم‌ جایگاه و حرمت فرمانداری حفظ شود.

وی پیرامون شایعات مربوط به استعفا از سمت فرمانداری بیان کرد: اینکه استعفایی روی کاغذ آورده شود نبوده و این مورد را به هیچ عنوان اخلاقی نمیدانم.

باقری زاده اضافه کرد: چند ماه گذشته در دیدار با استاندار بحث تغییرات را مطرح کردیم و تا روز آخری که ابلاغ آقای سعیدنیا صادر شد محکم پای کار بودیم.

فرماندار سابق فهرج در ادامه به برخی دغدغه های مردم اشاره و بیان کرد: کارهای مرتبط با مجتمع فرهنگی هنری انجام شده و در صورت صلاحدید فرماندار جدید از سال آینده تکمیل آن در دستور کار خواهد بود.

وی همچنین پیرامون محور فهرج - برج معاذ گفت: ما اعتبار آن را مشخص کردیم و بعد از مناقصه روکش آن اجرایی میشود.

باقری زاده با اشاره به راه اندازی پلیس راه فهرج - زاهدان اظهار کرد: مجوز پاسگاه هم گرفته شده و ان شاءالله بزودی پاسگاه نیز افتتاح خواهد شد‌‌.

فرماندار سابق فهرج در ادامه پیرامون واگذاری ریگ یلان بیان کرد:  تا این لحظه هیچ صورتجلسه و سندی نیست که بنده موافقت کرده باشم یک متر از شهرستان فهرج در حوزه تقسیمات کشوری واگذار شده باشد.

وی با بیان اینکه طی ماه های آینده چندین واحد دیگر در ناحیه صنعتی فهرج راه اندازی میشود اضافه کرد: در بحث اشتغال از سال ۹۸ مجموعه بنیاد برکت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را در فهرج آغاز و همچنان این روند ادامه دارد.

باقری زاده همچنین پیرامون پروژه های آبرسانی اظهار کرد: در یک قرارداد آبرسانی شهرستان ۹۰ کیلومتر فقط لوله گذاری است که با همت مجموعه آبفا، سپاه پاسداران و خیرین در چند ماه آینده روستای فاقد شبکه آب نخواهیم داشت.

با تیم مدیریتی جوان و قوی، زمان زیادی را صرف خدمت به مردم میگذاریم

حسین سعیدنیا سرپرست فرمانداری فهرج در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان گفت: بیش از ۲ دهه در فهرج سکونت و خدمت کرده ام و از سال ۷۹ تاکنون حضوری مستمر در این شهرستان داشته ام.

وی افزود: بنده به این نکته واقفم که کجا آمدم و میدانم با ۸ ساعت کار اداری هرگز فهرج آباد نمیشود.

سعیدنیا تاکید کرد: امروز با شهدای عزیز عهد و پیمان میبندم با تیم مدیریتی جوان و قوی و استفاده از تجربه مدیران فعلی و نیروهای انقلابی زمان زیادی را صرف رفع مشکلات و خدمت به مردم داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فهرج در ادامه به برخی از برنامه های خود در حوزه های محتلف اشاره و بیان کرد: در بحث کشاورزی که اقتصاد اول این شهرستان است طی سنوات گذشته خشکسالی خسارت های زیادی را به این قشر زحمتکش تحمیل کرده است که سعی میکنیم در بحث استمهال وام ها اقداماتی در دستور کار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بحث آب آشامیدنی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کارهای خوبی انجام داده اند و ما نیر در جهت مرتفع کردن آنها گام های اثربخشی برخواهیم داشت.

سعیدنیا همچنین پیرامون وضعیت راه ها اظهار کرد: قاطبه راه های روستایی ما مناسب نیست و قطعا سعی میکنیم به ترتیب اولویت ها در جهت روکش آسفالت محورهای پرتردد اقدام کنیم.

سرپرست فرمانداری فهرج اظهار کرد: در بحث جاده نرماشیر به ریگان نیز ما ۱۷ کیلومتر از این محور را در حوزه سرزمینی فهرج داریم که قطعا برای آن اعتبار میگذاریم چون روستاهای زیادی از فهرج از این راه ارتباطی استفاده می کنند.

وی در ادامه پیرامون حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج گفت: در این حوزه با توجه به ابنیه تاریخی که داریم پتانسیل خوبی فهرج دارد و احساس میکنم از این طریق می شود فهرج را به جهان و کشور شناساند.

سعیدنیا همچنین پیرامون بحث اشتغالزایی بیان کرد: ما همه سرمایه گذاران را به شهرستان دعوت میکنیم و با در اختیار گذاشتن زمین سعی داریم تا از پتانسیل بخش خصوصی به نحو مطلوبی استفاده شود.

سرپرست فرمانداری فهرج در پایان تاکید کرد: بنده خادم همه مردم فهرج هستم نه قشر خاصی؛ از امروز درب اتاق فرماندار به روی همه اقشار، افکار و گروه ها باز است و سعی میکنم به گونه ای کار شود تا اگر روزی از این مسئولیت کنار رفتم دعای خیر مردم را پشت سر داشته باشم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdca0mn6a49nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما