تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تکریم علیرضا بستان پیرا مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان راور و معرفی غلامرضا محمودی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه پایدار کشور است.
آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه پایدار کشور است
به گزارش "راه آرمان" رضا رضایی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل موثر نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی آموزش و پرورش دغدغه جدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان به جد پیگیر مشکلات و مسائل حوزه های انتخابی خود هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرگز ایستا نیست و دائما پویا و در حال تغییر است، گفت: تغییر مسئولیت ها در آموزش و پرورش مثل دوی امدادی است که افراد بعد از تلاش مستمر آن را به شخصی دیگر برای رسیدن به مقصد می سپارند.

رضایی بر استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، شورای آموزش و پرورش، ائمه جمعه تاکید کرد و گفت: سند تحول بنیادین چراغ راه تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش است و باید در راستای تحقق اهداف این سند مشارکت مردم و نهاد های دولتی و غیردولتی را جلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ جلسه ای در آموزش و پرورش در وقت نماز برگزار شود، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ نماز و ایثار و شهادت در مدارس ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش در شرایط فعلی است، گفت: با جدیت ساماندهی بهینه نیروی انسانی را دنبال می کنیم زیرا اعتقاد داریم وجود نیروی انسانی توانمند بر اساس واقعیت لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

رضایی از آغاز عملیات ساخت اردوگاه فرهنگی سردار سلیمانی با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: پویش مردمی احداث اردوگاه کشوری سردار سلیمانی در کرمان راه‌اندازی می شود و افراد می توانند با پیوستن به این پویش در تکمیل این اردوگاه سهیم شوند.

وی بیان کرد: پروژه های نیمه تمام آموزشی در سراسر استان در یک سال آینده تکمیل خواهند شد و خوشبختانه نهضت مدرسه سازی  توسط خیران در استان ایجاد شده است.

وی بر تلفیق فعالیت های آموزشی و پرورشی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد برای آینده کشور تاکید کرد و افزود: نهاد امور تربیتی در راستای تبیین دستاورد های و آرمان های انقلاب توسط شهیدان باهنر و رجایی راه اندازی شد.

رضایی بر راه اندازی پایگاه های مطالعاتی، پیگیری جدی مسابقات قرآن، عترت و معارف اسلامی، توجه به اردوگاه های دانش آموزی، توجه به  فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات علیرضا بستان پیرا مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان راور تجلیل و غلامرضا محمودی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.


انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjviev8uqe8vz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین