تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
۰
plusresetminus
احمد محمدی گفت: آثار تاریخی و فرهنگی هویت، تاریخ و فرهنگ ما را تشکیل داده است و شهرداری ها نقش مهمی در حفظ هویت تاریخی شهر دارند و نگاه ما به حفظ تاریخ با افتخار کوهبنان، یک نگاه حمایتی است.
نگاه ما به حفظ هویت تاریخی شهر کوهبنان یک نگاه حمایتی است
به گزارش راه آرمان؛  جلسه کارگروه میراث فرهنگی شهرستان کوهبنان با رویکرد تعامل و همکاری بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، احمد محمدی شهردار و رئیس اداره میراث فرهنگی در محل دفتر شهردار برگزار شد.

احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: شهر کوهبنان دارای آثار و ابنیه تاریخی فراوانی است که نظیر آن در سطح استان وجود ندارد و به طور قاطع می توان گفت کوهبنان شهر باستانی دیار کریمان است.

وی افزود: آثار تاریخی و فرهنگی هویت، تاریخ و فرهنگ ما را تشکیل داده است و شهرداری ها نقش مهمی در حفظ هویت تاریخی شهر دارند و نگاه ما به حفظ تاریخ با افتخار کوهبنان، یک نگاه حمایتی است.

احمد محمدی ضمن اشاره به اهمیت تعامل و همکاری با اداره میراث فرهنگی بیان کرد:به حفظ میراث فرهنگی و بافت تاریخی اعتقاد راسخ داریم و معقتدیم انسجام و هماهنگی این دو نهاد می تواند اثرات خوبی در ساماندهی وهویت بخشی بافت تاریخی و تسهیل امور شهروندان داشته باشد.

وی افزود : شهری زنده است که گردشگری در آن رونق داشته باشد و شهرداری ها در مبحث مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت ها و جاذبه از طریق زیبا سازی و فضاسازی ،در رونق گردشگری اثر گذار می باشند.

شهردار کوهبنان گفت: بنای مقبره آخوند یکی از مهم ترین بناهای تاریخی شهر کوهبنان می باشد که تکمیل پروژه بهسازی و زیباسازی آن در دست اقدام است تا این منطقه به قطب گردشگری شهر تبدیل شود.

احمد محمدی خاطر نشان کرد: در راستای رونق گردشگری و توسعه عمرانی و اقتصادی شهرکوهبنان پذیرای سرمایه گذاران هستیم تا با اجرای طرح های مشارکتی و سرمایه گذاری بتوانیم گامی در راستای توسعه شهر کوهبنان برداریم.

انتهای پیام/روح الامینی https://armanekerman.ir/vdcb8sb8arhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما