تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳
۰
plusresetminus
علی اصغر خیرخواه گفت: ارتقای آموزش و بهبود وضعیت زیرساخت‌های مراکز بهداشتی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.
ارتقای آموزش از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است
به گزارش راه آرمان؛ علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جلسه اعتبار بخشی برنامه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: شکل‌گیری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منشاء خیر و برکات بسیاری برای منطقه بود و خوشبختانه با راه‌اندازی دانشگاه بهبود وضعیت زیرساخت‌های مراکز بهداشتی شکل گرفته است.
 
وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در حوزه دانشگاه در حال کمرنگ شدن است که این نوید خوبی برای مردم منطقه در حوزه سلامت است، افزود: مسئولان دانشگاه گام‌های خوبی برای توسعه آن برداشته‌اند که یکی از مهمترین این اقدامات راه‌اندازی دانشکده پزشکی است و دستاورد آن ماندگاری بسیاری از پزشکان بومی و خدمت به مردم منطقه است.
 
خیرخواه تصریح کرد: مجموعه دانشگاه خوشحال است که دانشجویان پزشکی علیرغم اینکه امکانات کم است و جیرفت شهری با دو بیمارستان آموزشی در حال خدمات رسانی به مردم است که این قابل مقایسه با دانشگاه‌های تیپ یک با چندین بیمارستان نیست اما با این حال افتخار ما این است که دانشجویان پزشکی ما در علوم پایه بسیار قوی هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: بحث آموزش از اولویت‌های ما است و با توجه به اینکه دانشگاه در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار دارد، ساخت دانشکده پزشکی در دستور کار قرار دارد و بسیاری از زیرساخت‌های توسعه رشته پزشکی و رشته‌های دوره دستیاری جزو اهداف نخست دانشگاه است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در ساخت فضای فیزیکی مورد نیاز حوزه دانشگاه خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های بزرگ دانشگاه احداث خوابگاه متأهلی است که با مساحتی بیش از ۴ هزار متر مربع احداث می‌شود، هدف ما افزایش کیفیت آموزش است و با اشتیاق کمک‌ها و ارزیابی‌ها را می‌پذیریم و سعی می‌کنیم این توصیه‌ها در راستای افزایش کیفیت آموزش عملی شود.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccipqs02bqis8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما