تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۷
۰
plusresetminus
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان؛

طرح تنظیم بازار شب عید ۲۷۰ تُن میوه توزیع خواهد شد

سعید برخوری گفت: میوه تنظیم بازار شب عید جنوب کرمان ذخیره و توزیع خواهد شد.
طرح تنظیم بازار شب عید ۲۷۰ تُن میوه توزیع خواهد شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی از محل سردخانه ذخیره میوه تنظیم بازار شب عید جنوب کرمان بازدید کرد.
 
برخوری در حاشیه بازدید از سردخانه ذخیره میوه شب عید جنوب کرمان واقع در پایانه صادراتی جیرفت گفت: به میزان ۲۷۰ تُن میوه شب عید تأمین و طی روزهای آینده در راستای طرح تنظیم بازار به صورت متناوب توزیع خواهد شد.
 
وی افزود: از این میزان تاکنون ۱۱۰ تُن سیب خریداری و ذخیره و مقدار ۱۶۰ تُن پرتقال والنسیا توسط اتحادیه تعاون روستایی کشور به عنوان مباشر در حال خرید از باغداران جنوب کرمان می‌باشد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد: طی روزهای آینده قیمت مصرف کننده و زمان توزیع میوه شب عید اعلام و براساس سرانه جمعیت هر شهرستان سهمیه تخصیصی از طریق مراکز عرضه مشخص شده برای تنظیم بازار شب عید در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و شهروندان جنوب کرمان نگرانی بابت تأمین میوه شب عید نداشته باشند و به اندازه کافی میوه به بازار عرضه خواهد شد.
 
برخوری تأکید کرد: تدابیر لازم اتخاذ شده تا شاهد افزایش قیمت میوه در شب عید نباشیم و مردم در آرامش و بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
وی با اشاره به تأمین و ذخیره کالاهای اساسی شب عید گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی خریداری و ذخیره و در حال توزیع در بازار هفت شهرستان جنوبی کرمان می‌باشد.
 
برخوری بیان کرد: مردم شهرستان جیرفت نگران تأمین میوه و کالاهای اساسی شب عید نباشند، سهمیه تخصیص یافته به موقع و به صورت متناوب توزیع خواهد شد و مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان به صورت منظم قیمت‌ها را کنترل و با هرگونه تخلفی برخورد خواهند نمود و اجازه نمی‌دهند تا سوء استفاده‌ای توسط نا امن کنندگان بازار صورت گیرد.
 
انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdchimnzw23nizd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما