تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
۰
plusresetminus
وحید محمدی شاهرخی در مراسم بزرگداشت بسیج جامعه پزشکی گفت: در سال های اخیر رتبه بسیار خوبی در بسیج جامعه پزشکی کسب کرده ایم که بنده از این مجموعه قدر دانی می کنم.
به خود می بالم که در کنار شما جامعه پزشکی و بسیجیان هستم
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز به مناسبت بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی در مرکز واکسیناسیون شهیده زهرا حسن رمضانی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم دکتر وحید محمدی شاهرخی ضمن قدر دانی از زحمت های جامعه پزشکی اذعان داشت :دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای پتانسیل های زیادی است که به پشتیبانی همین پتانسیل هایی که دارد می تواند در خدمت رسانی به مردم موفق عمل کند.

وی جامعه پزشکی را یکی از پتانسیل های دانشگاه علوم پزشکی خواند و تصریح کرد: در سالیان اخیر رتبه بسیار خوبی در بسیج جامعه پزشکی داشته ایم که بنده از این مجموعه قدر دانی می کنم و به خودم می بالم که در این دانشگاه مسئولیتی دارم تا در کنار شما بزرگواران بتوانم به مردم خدمت کنم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به فرمایش حضرت امام” افتخار می کنم یک بسیجی هستم”گفت: در حال حاضر بسیجی به عنوان یک فرهنگ در جامعه ایرانی شناخته شده و یک فرهنگ با ارزش نامگذاری شده است و شما بزرگواران بسیجی باید به جایگاهی که دارید ببالید.

دکتر محمدی شاهرخی به نقش بسیج و بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس را یادآورشد و گفت: با کمک بسیجیان و بسیج جامعه پزشکی امروز خیالم از بحران بیماری کرونا راحت است.

وی امروز را روز تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) خواند و در ادامه از زحمت های دکتر حاج شریفی و جناب سروان کلانتری به نمایندگی از جامعه بسیج پزشکی قدر دانی کرد.

عکس: رضا ساجدی
 
انتهای پیام/مرادی https://armanekerman.ir/vdcipwaz3t1arz2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما