تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
۰
plusresetminus
در طرح کنترل و نظارت بر بازار رخ داد؛

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در راور

در اجرای طرح کنترل و نظارت بر بازار در راور واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند.
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در راور
به گزارش "راه آرمان"؛ در راستای اجرای مرحله دوم طرح نظارت و کنترل بازار و دستور العمل دادستانی کل کشور مبنی بر نظارت بر توزیع مایحتاج عمومی و حفظ حقوق عامه و سند تحول قضایی و پیشگیری از وقوع جرم تیم نظارتی با حضور رئیس دادگستری، معاون دادستان و جمعی از مسئولین مربوطه از واحدهای صنفی بازدید شد.

در این بازدید چند واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی و بهداشتی پلمپ و مقادیری کالای فاسد و تاریخ گذشته کشف شد و در پایان گزارش تهیه و واحد های صنفی متخلف به مراجع قانونی معرفی شدند.

از کسبه محترم تقاضا می شود با نصب اتیکت و ارائه فاکتور خرید بویژه به مناسبت ایام نوروز با تیم های نظارتی در اجرای این طرح همکاری کنند.

در حاشیه این بازدید دکتر فرحبخش رئیس دادگستری راورگفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از وقوع بزه و حمایت و همکاری با فرمانداری، اداره تعزیرات، طرح کنترل و نظارت بر بازار در شهرستان راور در حال اجرا است.

رئیس شورای پيشگيري از وقوع بزه اظهار کرد: ادارات متولی از جمله اداره صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بازرسین اتحادیه ها که در حوزه بازار وظایف قانونی دارند، می بایست نظارت خود بر اماکن تجاری و صنوف را به صورت مستمر و به ویژه در  ایام ویژه سال تشدید کنند.

در ادامه مجتبی استوار زاده معاون دادستان راور گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای پيشگيري از وقوع جرم و دستورالعمل دادستانی کل کشور. دستورالعمل صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی طرح کنترل و نظارت بر بازار در شهرستان راور به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

استوارزاده افزود: گشت های نظارت بر بازار تا پایان سال در بازار حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و جرم در حوزه بازار و گزارش ادارات متولی دادستانی وفق مقررات قانونی به شدت برخورد خواهد کرد، لذا به کسبه محترم توصیه می شود اتیکت و نرخنامه های مصوب روی کالاهای خود نصب و با تیم های گشتی بازار همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/راور https://armanekerman.ir/vdcezn8zpjh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما