تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱
۰
plusresetminus
یحی صادقی گفت: تا کنون ۲۵ هزار خانواده از محل اجرای طرح های اشتغال و تسهیلات اشتغال زایی خودکفا شدند و با اضافه شدن آمار۱۱۰۰ نفر امروز این آمار به ۲۶ هزار و یکصد نفر رسید که از گردونه حمایتی کمیته امداد امام خارج شدند.  
هزار و صد مدد جوی کرمانی از گردونه حمایت کمیته امداد خارج شدند/ خودکفایی تنها راه نجات اقتصادی خانوارهای محروم
یحیی صادقی در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در آغاز هفته احسان و نیکوکاری، گفت: امروز هزار و 100 خانواده مددجوی کرمانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بوده اند و طی سنوات گذشته تسهیلات اشتغال گرفتند و در حال حاضر به درآمد خوبی دست یافته و روی پای خود ایستاده انو مستقل شده اند، با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور جشن خودکفایی خود را برگزار کردند.
 
وی افزود: تا کنون ۲۵ هزار خانواده از محل اجرای طرح های اشتغال و تسهیلات اشتغال زایی خودکفا شدند و با اضافه شدن آمار۱۱۰۰ نفر امروز این آمار به ۲۶ هزار و یکصد نفر رسید که از گردونه حمایتی کمیته امداد امام خارج شدند.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کرمان در رابطه با سهم واحد های مسکونی ازاین تسهیلات اظهار کرد : ۱۶۹۰ واحد مسکونی سهم استان کرمان است که طی سال ۱۴۰۰ تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفته است
 
وی در خصوص سامانه جدید ثبت (سها )اطلاعات مددجویان کمیته امداد، گفت:  همه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام اطلاعات خود را  در سامانه الکترونیکی که به تازگی معرفی و رونمایی شده ثبت نام کنند.
 
یحیی صادقی ابراز کرد: در سامانه هوشمند امداد اطلاعات همه 12 هزار و دویست و 90  خانواده تحت پوشش کمیته امداد است که همه اطلاعاتشان در این سامانه بارگذاری شده است که خود این عزیزان می توانند برای اصلاح اطلاعات و یا درخواست های دیگری که دارند  و یا حتی سایر اقشار جامعه می توانند وارد این سامانه شوند.
 
وی به چگونگی ورود به سامانه اشاره و گفت:  سها یا سامانه هوشمند امداد را با جستجو در موتورهای جستجویافته و به وب مربوطه وارد می شوند که با ثبت کد ملی می توانند اطلاعات خود را کامل  کرده و تا ثبت درخواستشان  مرحله به مرحله پیش بروند.
 
یحی صادقی در پایان تخاطر نشان کرد: همکاری همه نهادها باهم همیشه موضوع  یکی از رسالت های اصلی کمیته امدادم امام است والبته رفع فقر مطلق شعار اکثر دولت ها بوده اما در حال حاضر با هماهنگی ساختاری که با تاکید رئیس جمهور بین مجموعه های دولتی و غیر دولتی صورت گرفته است یقینا با استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف و جلوگیری از جزیره ای عمل کردن می توانیم به این شعار جامعه عمل بپوشانیم.
 
انتهای پیام/ طهماسبی
 
  https://armanekerman.ir/vdccppqsx2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین