تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
۰
plusresetminus
استاندار کرمان در ستاد تنظیم بازار کرمان مطرح کرد؛

زنبیل خالی تعاون روستایی در خرید پرتقال شب عید مردم کرمان

عل زینی وند گفت: تعاون روستایی داوطلب تامین میوه شب عید شد و اگر نمی‌توانستید نباید داوطلب می‌شدید؛ ما مانند سال گذشته با بخش خصوصی قرارداد می‌بستیم لذا پول ندارید معنا ندارد بروید پول تامین کنید و فردا (16 اسفندماه) باید قراردادتان (تامین میوه پرتقال والنسیا) را تحویل بنده بدهید. 
زنبیل خالی تعاون روستایی در خرید پرتقال شب عید مردم کرمان
به گزارش " راه آرماندرحالی که سومین جلسه تنطیم بازار با موضوعیت میوه شب برگزار شد بازهم خرید میوه پرتقال به تعیین قیمت از سوی تعاون روستایی در سطح کشور محول شد .

میوه شب عید که نیاز بازار است و باید به سرعت تامین و ذخیره سازی می شد با بی تدبیری در حالی به هفته اینده محول شد که هنوز برای خرید پرتقال والانسیا هیچ اقدامی نشده است.

همین امر موجب گلایه استاندار کرمان شد که در حالی که وقتی نمانده برای خرید و دخیره سازی هنوز نشسته ایم که از سوی تعاون روستایی کشور برایمان تصمیم گیری شود.

استاندار کرمان خطاب به تعاون روستایی تصریح کرد: تعاون روستایی داوطلب تامین میوه شب عید شد و اگر نمی‌توانستید نباید داوطلب می‌شدید؛ ما مانند سال گذشته با بخش خصوصی قرارداد می‌بستیم لذا پول ندارید معنا ندارد بروید پول تامین کنید و فردا (16 اسفندماه) باید قراردادتان (تامین میوه پرتقال والنسیا) را تحویل بنده بدهید. 

علی زینی وند عصر امروز 15 اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: تعاون روستایی اگر توان انجام کاری ندارد چرا مسئولیت می پذیرید مگر بازی کردن با بازار شب عید شوخی نیست و در خصوص تعلل تعاون روستایی و عملکرد این سازمان برای تامین میوه پرتقال شب عید، نامه ای اعتراضی به وزیر کشور و جهاد کشاورزی ارسال کنید.

وی ادامه داد: رییس تعاون روستایی را به خاطر عملکرد ضعیف این سازمان می توانیم به استان دعوت کنیم که پاسخگو باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: سیب درختی مورد نیاز شب عید ذخیره شده است و مشکل در این زمینه نداریم و جیرفت باید به صورت ویژه پرتقال استان را تامین کند گفتنی است پرتقال والنسیا از جنوب استان تامین می شود که کشت و صنعت جنوب باید نهایت همکاری را با استان کرمان به صورت ویژه انجام دهد و ساز و کاری تعریف کنیم این میوه خریداری شود.

زینی وند تاکید کرد: تعاون روستایی تا فردا این موضوع را تعیین تکلیف کنند و فرماندار جیرفت به نمایندگی ما موضوع را در جنوب پیگیری کند.

وی اظهار کرد: پیش قراردادها را آغاز کنید و از هفته آینده باید غرفه های میوه شب عید در استان کرمان برپا شود. 

استاندار کرمان تاکید کرد: نظارت جدی روی کالاها شود و در ایام عید مردم به صورت محسوس گشت های نظارتی را مشاهده کنند.

پرویز رئیسی مدیر تعاون روستایی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: سهمیه سیب درختی شمال استان کرمان 550 تن و در جنوب استان 110 تن بوده که همه این سهمیه تامین شده است.

وی ادامه داد: سهیمه پرتقال شمال استان هزار و 300 تن و جنوب استان 160 تن بوده که تا کنون تحویل داده نشده است.


انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcfvtdy0w6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین