تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۹
۰
plusresetminus
مادر شهید غلام رضا لنگری زاده:  ارتباط قلبی غلام رضا با ائمه اطهار خصوصا حضرت زینب (س) بسیار زیبا بود، پسرم ذکر کلنا عباسک یا زینب را در همه جا سر سفره، راه رفتن در حال می گفت از همین جا می توان علاقه ای قلبی او را به اهل بیت دید این علاقه ستودنی بود.
عشق شهیدغلام رضا لنگری زاده به اهل بیت (ع) ستودنی بود
 زهرا باقری مادر شهید غلام رضا لنگری زاده در گفتگو  با خبرنگار" آرمان کرمان" با پاسخ به سوال با توجه به عزیز بودن فرزندتون غلامرضا که بعد از ده سال از امام رضا (ع) هدیه گرفتین چراراضی به رفتن این عزیز کرده به جنگ سوریه شدید پاسخ داد:  سوال شما خیلی ساده است، غلامرضا رو خدا به من بخشید و نذر کردم نامش را غلامرضا بگذارم، هدیه از طرف خدا و ائمه خیلی سخت نبود که فدای حضرت زینب (س)  و حضرت رقیه شود.

وی افزود:غلامرضا هنگام تولد فرزند دومش در سوریه بود؛ چون در آن زمان زیباتر از خدمت  و فدای شدن در راه عقیله بنی هاشم چیز دیگهدای را نمیدید، هیچ چیز دنیا برایش اهمیت نداشت و از همه عوامل دنیایی دست کشیده بود.

وی با اشاره به اینکه  خیلی ها میگفتند برای پول به سوریه رفتند ادامه داد:من، همسر شهید و فرزند سه‌ماهه‌اش برای دیدار وی به سوریه رفتیم، در آن جا چشم در چشم غلامرضا پرسیدم، میگن تو بدای پول اومدی سوریه،یادپول گرفتی ؟پول ها رو چیکار کردی پسرم؟ غلام رضا خندید و گفت مادر پول چی؟؟ مزدم نمیدونن من رو نمیشناسن تو ام منو نمیشناسی تو هم نمیدونی  ما که پولی ندیدم، غلامرضا همیشه می گفت «آرزو دارم شهید شوم تا مادرم جلوی حضرت زینب (س) عزت‌مند و سربلند باشد.

وی توضیح داد: نه فرزند من بلهکه همه مدافعان حرم حضرت زینب(س) همه زندگی خودشان  برای هدفشان از جانشان گذشتند و با عشق به اهل بیت (ع) هر روز خود را سپری می کنند 

مادر شهید لنگری زاده با اشاره به اینکه من هر چه که در زندگیم دارم همه سرمایه زندگیمو می بخشم،کسی حاضر است کوچکترین  ناخن فرزندش ضربه بخورد، من که میدانم غلامرضا فقط و فقط به خاطر فدای شدن در راه زینب (س)به جنگ سوریه رفت، من همه حرف ها رو سپردم به حضرت زینب (س) من هیچ وقت نه پول خواستم و نه می خواهم جوابگوی من  در دنیا و آخرت بی بی زینب است.

وی تصریح کرد:  ارتباط قلبی غلام رضا با ائمه اطهار خصوصا حضرت زینب (س) بسیار زیبا بود، پسرم ذکر کلنا عباسک یا زینب را در همه جا سر سفره، راه رفتن در حال می گفت از همین جا می توان علاقه ای قلبی او را به اهل بیت دید این علاقه ستودنی بود.

مادر شهید گفت؛ غلام رضا به خانواده و بچه هایش علاقه ای زیادی داشت اما خدمت کردن به حضرت زینب(س) برایش ارزشی دیگر داشت.

وی در پایان گفت: غلام رضا همیشه می گفت باید شهید کار درستی شوم،به یاد دارم در آخرین تماس با پسرم به من گفت مادر برایم دعا کن که شهید کار درستی شوم،الحمدالله آرامش من به خاطر همین است که فرزندم در راه بزرگ حضرت زینب (س) است،  و اکنون درست است که غلامرضا کنار ما نیست، ولی می‌دانم که بزرگ ترین سعادت دنیا نصیب‌مان شده و من امیدوارم لیاقت این  نصیب همه ما شود.

گفتنی است، شهید لنگری زاده، اولین شهید بسیجی مدافع  در حال تکرار بود بود حرم از استان کرمان است که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. از این شهید ۳۱ ساله دو فرزند خردسال به یادگار مانده است

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjoievxuqe88z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین