تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
۰
plusresetminus
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

تزریق سه دوز واکسن و تست منفی کرونا شروط سفر نوروزی به استان کرمان

سرهنگ امیر معین‌الدینی گفت: در طرح ترافیکی نوروز تمهیدات زیادی انجام شده است، حتما ما باید بستر ورود را مناسب کنیم که اتفاق خاصی رخ ندهد، نحوه ی اجرای اعمال قانون پلیس با افرادی که دوز سوم واکسن کرونا را نزده اند، اما افرادی که واکسن دریافت نکرده اند ورودشان مخصوصا به شهرهایی که قرمز است ممنوع می باشد.
تزریق سه دوز واکسن و تست منفی کرونا شروط سفر نوروزی به استان کرمان
به گزارش راه آرمان " سرهنگ امیر معین‌الدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با محدودیت‌های چهارشنبه‌سوریاظهار داشت: اولین برنامه که در هفته آینده چهارشنبه سوری آخر سال است، فکر نمی کنم مسیری را مسدوم کنیم مگر بوستان‌هایی که مستعد آتش‌سوزی باشند که خبر قطعی در روزهای آینده اعلام خواهد شد اما اگر نقطه‌ای مسدود شود جای دیگری برای تردد در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد:  اما بر اساس سنوات گذشته با خودروهایی که اقدام به بستن راه ها یا خیابان ها یا باعث آلودگی صوتی،صدای ناهنجاری که موتور سیکلت سوارانی که باعث برهم زدن آرامش عمومی شوند حتما برخورد می کنیم .

معین الدینی  با اشاره به اینکه پلیس اصلا با شادی و نشاط  عمومی مشکلی ندارد ادامه داد: اما باید به شکل صحیح این شادی انجام شود،.حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر حفظ می‌شود تا از اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

وی در خصوص پنج شنبه آخر سال توضیح داد: شهروندان کرمانی تا جای که مقدور است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند یا چند خانواده با یک وسیله نقلیه مراجعه کنند زیرا گلزار مطهر شهدا به واسطه ی قبر مطهر شهید قاسم سلیمانی از حساسیت خاصی برخوردار است و تقاضای زیادی برای سفر به گلزار شهدا وجود دارد.

 وی  تصریح کرد: می طلبد که مردم کرمان برنامه ریزی کنند که رفت و آمدشان به این ساعت ها کشیده نشود اما روز بعد اولین روز سال جدید است، که برای تجدید میثاق با قبور شهدا یا قبر متوفیان خود شهروندان مراجعه می کنند آن زمان هم تردد آزاد است اما باید مسیر مدیریت شود محدودیتهایی در  بعضی از مسیرها وجود دارد اما آنچنان محدودیتی نیست که بخواهیم از الان اطلاع رسانی کنیم.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: در طرح ترافیکی نوروز تمهیدات زیادی انجام شده است، حتما ما باید بستر ورود را مناسب کنیم که اتفاق خاصی رخ ندهد، نحوه ی اجرای اعمال قانون پلیس با افرادی که دوز سوم واکسن کرونا را نزده اند احتمال زیاد از طریق صداسیما یا رسانه های ملی اعلام می شود اما افرادی که واکسن دریافت نکرده اند ورودشان مخصوصا به شهرهایی که قرمز است ممنوع می باشد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdce7n8zpjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین