تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
۰
plusresetminus
به همت اداره بنیاد شهید شهرستان کهنوج به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب در سالن شهید مطهری شهرستان کهنوج برگزار شد.
تجلیل از جانبازان سه شهرستان جنوب کرمان در شهرستان کهنوج
به گزارش راه آرمان؛ به همت اداره بنیاد شهید شهرستان کهنوج به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و اعیاد شعبانیه مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب در سالن شهید مطهری  شهرستان کهنوج برگزار شد.

حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به همه جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای این عزیزان ایثارگر کرد و گفت: شما جانبازان و ایثارگران سرمایه های گران سنگ این انقلاب و نظام هستید؛ مبادا سختی ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد خللی در هدف و راهی که انتخاب کرده و برای آن جانفشانی ها کرده ایم ایجاد کند.
 
وی معرفت و بینش عمیق دینی، شجاعت، غیرت و ثبات قدم در ایمان را از جمله صفات بارز حضرت عباس (ع) و مهم ترین صفت ایشان را بصیرت دانست و افزود: شما رزمندگان و جانبازان بایستی با تأسی از سیره آن حضرت، اطاعت از ولایت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

حجت الاسلام نجنو خاطر نشان کرد: وظیفه دارم از زحمات و تلاش شما ایثارگران در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تشکر و قدردانی می کنم.
 
در این مراسم عیدی فرماندار کهنوج گفت: همه ما بدهکار انقلاب، نظام اسلامی و شهدای گرانقدرمان هستیم و باید در عمل و در عرصه خدمت به مردم رهرو شهیدان والامقام باشیم.
 
در پایان مراسم مسئولین حاضر در مراسم از جانبازان گرانقدر شهرستان های کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/کیوان
https://armanekerman.ir/vdcg3n9qxak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما