تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۱
۰
plusresetminus
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده خبر داد؛

ارائه طرح «مرکز عالی زنان و خانواده» براساس رهنمودهای رهبر انقلاب

کبری خزعلی گفت: شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در راستای منویات رهبر انقلاب طرح «مرکز عالی زنان و خانواده» را تقدیم کرده و آمادگی همکاری برای تدوین و طراحی این جایگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد.
ارائه طرح «مرکز عالی زنان و خانواده» براساس رهنمودهای رهبر انقلاب
کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در گفتگو با "راه آرمان" در رابطه با نظرات مقام معظم رهبری نسبت تثبیت و ارتقا جایگاه زن و خانواده گفت: از سال ۱۳۶۶ با ایجاد شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده به فرمان آیت الله خامنه ای که در آن زمان ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده داشتند؛ نشان از عمق تدبیر و اهمیت ایشان نسبت به جایگاه زن داشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سال ۹۲ در رابطه با ارتقا و انسجام فعالیت های دستگاه های دولتی و غیردولتی در مسائل زنان تشریح کرد:  ایشان بر ایجاد یک سیستم و ترسیم هندسه صحیح برای چشم انداز بلند مدت با کادر قوی تاکید داشتند.

خزعلی ادامه داد: بعد از بیان دغدغه های رهبری؛ شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با تدوین طرحی جامع برای پیشنهاد تشکیل مرکز عالب زن و خانواده اقدام کرد.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده تشریح کرد: ما طرح هایی از جمله ایجاد دستگاهی اجرایی به نام وزارت خانواده را پیشنهاد دادیم که اخیرا از طرف نمایندگان مجلس دنبال می شود.

وی ادامه داد: مشکلاتی در سالهای اخیر در زمینه زنان و خانواده بوجود آمده که ناشی از فاصله بین سیاستگذاری و برنامه ریزی با اجرا و در نهایت عدم نظارت کافی حاصل شده است.

خزعلی با بیان اینکه رهبر انقلاب در آبان ماه امسال بر اولویت بخشیدن به ارتقای فرهنگ عمومی براساس ارزش های اسلامی و انقلابی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید داشتند گفت: شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در راستای منویات رهبر انقلاب طرح «مرکز عالی زنان و خانواده» را تقدیم کرده و آمادگی همکاری برای تدوین و طراحی این جایگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcg7n9qzak9xw4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین