تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس نظام تربیتی کشور است گفت: مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها تلاش کنند.
آموزش و پرورش پایه و اساس نظام تربیتی کشور است/ مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها تلاش کنند
به گزارش راه آرمان " سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  با بیان اینکه سپاه یک نیروی صرفا نظامی نیست گفت: بر اساس قانون اساسی نگهبانی و حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه سپاه پاسداران انقلابی است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف مشخص شده ای دارد اما بر اساس اقتضائات عمل می کند و در هنگام سیل، زلزله و حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم است.

معروفی با بیان اینکه مردم پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند از توزیع بیش از 40 هزار بسته غذایی با ارزش هر بسته 600 هزار تومان در بین مردم کمتر برخوردار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

فرمانده سپاه ثارالله از مکتب شهید سلیمانی به عنوان مدرسه درس آموز نام برد و تاکید کرد: باید از مکتب درس آموز شهید سلیمانی محافظت کنیم تا به انحراف کشیده نشود.

حسین معروفی بر ترویج مکتب و اندیشه شهید سلیمانی و نظام اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، وحدت ، خانواده، رقابت و.... این شهید بزرگوار در مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اساس نظام تربیتی است، فقط آموزشی نیست گفت: مجوز راهیان نور مکتب شهید سلیمانی بعد از شهادت ایشان اخذ شده و روزانه بیش از 3 هزار دانشجو و دانش آموز، مزار مطهر این شهید بزرگوار  را زیارت می کنند.

معروفی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و دانش آموزان با زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی حس می گیرند و بعد از شنیدن روایت گری به بازدید از موزه دفاع مقدس می آیند که تاثیر گذاری تربیتی ارزنده ای دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی دست یافتنی است و او را از جنسیت خارج کنیم تاکید کرد: مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcaamn6y49nue1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین