کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان:

رفع مشکلات بهشت کریمان در سال جدید/ کمک دستگاه های امنیتی به شهرداری در امنیت مسیر آرامستان

23 اسفند 1400 ساعت 7:13

مهدی نکویی گفت:خواهشی از نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی استان داریم، که امنیت کافی را در مسیر آرامستان جدید ایجاد کنند در این موضوع همه مسئولین نظارتی و نیروی نظامی باید پای کار باشند تا دیگر موضوع سرقت تابلو ها در مسیر به وجود نیاید.


مهدی نکویی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار "آرمان کرمان" در رابطه با روند کار آرمستان جدید(بهشت کریمان) گفت:با تأکید بر اینکه ما تمام توان و امکانات شهرداری را در یک مقطع زمانی کوتاه‌مدت به‌کار گرفتیم تا در سال جدید شرایط لازم را در آرامستان جدید فراهم شود، کارهای عملیاتی عمرانی بهشت کریمان همچنان به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ساخت قبور، توسط شهرداری و پیمانکارهای  خصوصی در حال انجام است ادامه داد: محدوده و معابر اصلی و کارهای اصلی و زیر ساخت ها در مسیر  آرمستان در حال پیشرفت است.

نکویی توضیح داد: فقط موضوعات مربوط به مسیر آرامستان که مشکلاتی را در بر دارد که در حال حاضر به صورت پیوسته در حال برطرف کردن این مشکلات هستیم، با جلسات متفاوتی که  مسئولین امر شهرداری و طراحان موضوع گذاشتیم طرح های مربوطه و قابل قبولی در کمیته فنی ارائه شد و آنهایی که تایید شده اند به شهرداری ابلاغ شد که در مسیر آرمستان از این طرح ها استفاده شود.

 وی با اشاره به اینکه قسمتی از شیب کنار جاده ها و مواردمشکل ساز که از اول مشکل داشته است به خوبی رفع شده و در روند کارهای عملیاتی همچنان در مسیر افراد هر روز در حال پیش بردند کار هستند تا به زودی مشکلات مسیر آرامستان جدید حل شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری» شهرداری کرمان اظهار کرد:متاسفانه تا به الان سه مرتبه تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیر بهشت کریمان به سرقت برده شده است، این کار به دلیل کم بودن ایمنی در این مسیر است و با توجه به گزارشی که داده شده است در یک مقطع تابلوهای راهنمایی و رانندگی به میزان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است ربوده شده است.

 وی تصریح کرد: خواهشی از نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی استان داریم، که امنیت کافی را در مسیر آرامستان جدید ایجاد کنند در این موضوع همه مسئولین نظارتی و نیروی نظامی باید پای کار باشند تا دیگر موضوع سرقت تابلو ها در مسیر به وجود نیاید این مسیر برای امنیت عموم مردم استان کرمان است و اختصاصی برای هیچ شرکت و ارگانی محسوب نمی‌شود.

نکویی با بیان اینکه ما مصرانه عاجزانه خواهشمندیم دستگاه‌های امنیتی به کمک شهرداری در این مسیر بیایند و کمک دهند تا بتوانیم امنیت مسیر را تامین کنیم تا به بحث انتقال برق در این مسیر به خوبی صورت گیرد.

وی تشریح کرد: بحث انتقال برق به بهشت کریمان را در پیش رو داریم  که با توجه به اینکه باید از ژنراتور ها و موتور های برق در مسیر استفاده شود، لذا برق رسانی منطقه را به مناقصه گذاشته شده است تا بتوانیم خط انتقال برق را به خوبی انجام دهیم و امیدواریم با کمک اداره برق مشکل برق رسانی در این مسیر رفع شود.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارهای بسیار زیادی در این مدت محدود انجام شده است ادامه داد: خط کشی و گذاشتن تابلوهای راهنمایی رانندگی، اصلاح هندسی، اصلاح شیب جاده ها، که در همین جا غریب به هشت و نیم میلیارد تومان هزینه شده است

نکویی در پایان افزود: ما از تمامی افرادی که می‌توانند به شهرداری در این مسیریاری برسانند، تا به زودی این مسیر با امنیت در اختیار مردم استان کرمان قرار گیرد و مطمئناً برای ادامه کار نزدیک به ۸ میلیارد تومان هزینه نیاز است که شهرداری حاضر است ۵۰ درصد هزینه را متقبل شود که بتوانیم به سرعت آرامستان جدید را با تمامی امکانات و امنیت در اختیار مردم استان کرمان قرار دهیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 125471

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125471/رفع-مشکلات-بهشت-کریمان-سال-جدید-کمک-دستگاه-های-امنیتی-شهرداری-امنیت-مسیر-آرامستان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir