تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برپایی 11 پست ثابت و سیار در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در سراسر استان خبر داد.
فعالیت 11 پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه هلال احمر در کرمان
به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح با اعلام این خبر افزود: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از مورخ 25 اسفندماه 1400 لغایت 13 فروردین 1401 در استان کرمان اجرا می شود.
 
وی با اشاره به فعالیت 11 پست ثابت و سیار در سراسر استان افزود: در این طرح خدمات بشردوستانه و ارائه کمک های اولیه امدادی و آموزش های همگانی جمعیت با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان ارائه می شود. 

وی خاطرنشان کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با حضور و مشارکت 200 عضو جوان در شهرستان های کرمان؛ بافت، بم، جیرفت، سیرجان، شهداد، ماهان و راین در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر و مبادی ورودی شهرستان ها اجرا می شود. 

فلاح با اشاره به اجرای 6 برنامه فرهنگی و آموزشی در پست های ثابت و سیار مسافرین نوروزی تصریح کرد: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) باشعار:  نوروز 1041 - سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید، خدمات فضای دوستدارکودک، آموزشی و مهارتی، زیست محیطی، فرهنگی (اطلاع رسانی و راهنمایی مسافرین نوروزی)، و مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشردوستی از جمله برنامه های پست های نوروزی جوانان است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf1tdyew6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین