تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۴
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش 28 پایگاه ثابت و موقت امدادونجات این جمعیت در ایام نوروز و هم چنین آماده باش نیروهای امدادی در چهارشبه سوری پایان سال در سراسر استان خبر داد.
آماده باش 28 پایگاه امدادونجات هلال احمر کرمان در نوروز 1401/ آمادگی نیروهای امدادی در چهارشنبه سوری
به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ملی امدادونجات نوروزی با حضور جمعی از اعضای شورای معاونین و پرسنل معاونت امدادونجات  جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: از 25 اسفندماه سال جاری آغاز و تا پایان 15 فروردین 1401 ادامه خواهد یافت. 

وی با اشاره به آماده باش 28 پایگاه ثابت و موقت امدادونجات در محورهای مواصلاتی سراسر استان افزود: 540 نیروی عملیاتی به صورت شبانه روز در ایام مذکور به مسافران نوروزی در صورت نیاز و ضرورت خدمات امدادی ارائه خواهند داد. 

وی با اشاره به فعال بودن 27 مرکز پیام پاسخگویی اضطراری در سراسر استان خاطرنشان کرد: تیم های امدادونجات هوایی، واکنش سریع برادران و امدادونجات خواهران در قالب تیم توانا در مرکز استان نیز مستقر و آماده باش خواهند بود. 

وی با اشاره به اهمیت ایمنی و آمادگی امدادی در روز چهارشنبه سوری پایان سال تصریح کرد: هفت تیم در مرکز استان و همچنین در سایر شهرستان ها نیز در مجموع 30 تیم در مکان های شلوغ و پرتردد جهت پوشش امدادی مستقر و آماده باش هستند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgyn9q7ak9xt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین