تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸
۰
plusresetminus
رضا رضایی در جلسه مجازی آموزشی مسئولیت و حقوق موسسان مدارس غیردولتی استان گفت: 17 درصد دانش آموزان استان کرمان در یک هزار 228 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند که بالاتر از میانگین کشوری است.
17 درصد دانش آموزان کرمان در یک هزار 228 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بهار پیغام آور نشاط و شادابی است، با خود نوید تحول و تازگی می دهد و خوب است ما هم همگام با بهار نواندیش و نوآور باشیم.

وی افزود: رزق و روزی حلال و اثربخشی برای همه موسسان و کارکنان مدارس غیردولتی آرزو می کنم، طبق قانون اساسی 16 درصد دانش آموزان باید در مدارس غیردولتی تحصیل کنند، اما در کشور ما این میزان 12 درصد و در استان کرمان 17 درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در استان کرمان با همت و تلاش بی وقفه موسسان و کارشناسان حوزه مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، از میانگین کشوری بالاتریم، قدردانی می کنم از کسانی که سرمایه و جوانی خود را در این راه گذاشته اند تا باری از دوش آموزش و پرورش دولتی بردارند.

رضایی گفت: عملکرد خوب آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه میزان جذب دانش آموزان در مدارس غیردولتی بیانگر ظرفیت و توانمندی ویژه ای در زمینه جذب مشارکت های مردمی و  اعتماد مردم به مدارس غیردولتی است که بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: شایسته است در خصوص دریافت شهریه هم طبق قانون عمل شود و فقط و فقط شهریه مصوب از خانواده ها دریافت شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان هم در این جلسه گفت: در استان کرمان بیش از 161 هزار دانش آموز در 1228 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند که بخش عمده ای از فعالیت های پرورشی و آموزشی را بر عهده دارند.

فریبا اسکندری زاده گفت: 1812 مرکز پیش دبستانی هم در استان کرمان فعالیت دارند که نقش مهمی در ایجاد آمادگی برای ورود نوآموزان به دبستان دارند.

وی خاطرنشان کرد: به یقین می توان گفت استان کرمان از بی حاشیه ترین استان ها در زمینه مالی و تعامل های برون سازمانی است که همه همکاران با جدیت، درصدد رفع مشکلات آموزشی و پرورشی هستند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcirwazqt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین