کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار کوهبنان خبر داد:

آماده باش آتش نشانی کوهبنان برای چهارشنبه سوری

24 اسفند 1400 ساعت 21:39

سهردار کوهبنان گفت در راستای تمهیدات شب چهارشنبه سوری آتش نشانان در آماده باش کامل هستند‌.


به گزارش" راه آرمان "احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: شهروندان گرامی در مراسم چهارشنبه سوری مراقب ایمنی خود و دیگران باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود

احمد محمدی بیان کرد: چهارشنبه سوری جزء آداب و رسوم ایرانیان است که متاسفانه دستخوش تغییرات زیادی شده و با ورود وسایلی که جایگاهی در اصالت این جشن ندارد، حال و هوای جشن، شادی و نشاط آفرینی خود را از دست داده است و متاسفانه همه ساله در این شب شاهد مصدومیت‌ها و حتی تلفات جانی در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: در راستای تمهیدات شب چهارشنبه سوری ،تمامی پرسنل شهرداری به خصوص آتش نشانان در آماده باش کامل هستند و جهت تسریع در خدمت رسانی در برخی از خیابان های اصلی شهر مستقر خواهند بود.


شهردار کوهبنان گفت: در راستای استقبال از بهار تنظیف و پاکسازی شهر انجام شده و جهت جلوگیری از حوادث ،مواد اشتعال زا نظیر لاستیک های فرسوده ، شاخ و برگ خشک درختان و نخاله های ساختمانی جمع آوری گردیده است.


وی در خاتمه گفت: خوشبختاته طبق آمار سال های گذشته ،حوادث چهارشنبه سوری در کوهبنان بسیارپایین هست و امیدواریم مردم فهیم کوهبنان در این شب مراقب ایمنی خود و دیگران باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود و شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام /کوهبنان

 


کد مطلب: 125537

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125537/آماده-باش-آتش-نشانی-کوهبنان-چهارشنبه-سوری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir