تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۱
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت: تشکیل لشکر پیشکسوتان که خواست قلبی شهید حاج قاسم سلیمانی بود در گام اول پاسداران بازنشسته در لشکر پیشکسوتان عضو شدند اما گام دوم برای بسیج است که باید  63 هزار بسیجی جبهه را در قالب این لشکر ساماندهی کنیم تا تولید قدرت نرم شود.
گام دوم لشکر پیشکسوتان ساماندهی بسیجیان جبهه‌رفته است/ مبنای لشکر پیشکسوتان کار فرهنگی و تولید قدرت نرم است
به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گردهمایی لشکر پیشکسوتان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید دارند مردم و مسئولان مراقب باشند دشمن محاسبات آن را تغییر ندهد؛ علت به وجود آمدن عاشورا این بود که یا امام را نشناختند یا دشمن را نشناختند این عامل به وجود آمدن همه فتنه های تاریخ است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری روز تولد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار یک پیام برای ما داشت و آن این بود که تولد سپاه عاشورا است اظهار کرد: ماموریت سپاه بقای انقلاب اسلامی است؛ رهبر انقلاب فرمودند سپاه سنگر مستحکم انقلاب است یعنی سپاه جان پناه و نفوذناپذیر و سد بلای انقلاب و مردم و ولایت است در یک کلام سپاه عباس انقلاب است.

سردار معروفی عنوان کرد: سپاه جاه طلب و فرصت طلب نیست و جان و آبرویش را برای مردم و ولایت و انقلاب می دهد؛ ما سپاه را فدای امیال شخصی و حزب و گروه و جناح نمی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر حل مشکلات با مدیریت انقلابی و جهادی و جوان ابراز کرد: سیاست زدگی  و میدان ندادن به جوانهای توانمند انقلابی از آسیب های استان کرمان است وقتی بار گام دوم انقلاب روی دوش جوانان است باید جوانان را کشف و توانمندسازی کرد.

وی با اشاره به مبنای تشکیل لشکر پیشکسوتان توضیح داد: تشکیل لشکر پیشکسوتان که خواست قلبی شهید حاج قاسم سلیمانی بود در گام اول پاسداران بازنشسته در لشکر پیشکسوتان عضو شدند اما گام دوم برای بسیج است که باید  63 هزار بسیجی جبهه را در قالب این لشکر ساماندهی کنیم تا تولید قدرت نرم شود. 

حسین معروفی ادامه داد: این لشکر به کل کشور تعمیم داده می شود لشکری که مبنای آن حاج قاسم بود و مجری آن بچه های حاج قاسم هستند؛ بچه های حاج قاسم باید مبنا شود و در جامعه براساس اندیشه و فکر شهید سلیمانی؛ حاج قاسم ها تولید کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مبنای این لشکر کار فرهنگی است و گعده ها و سرکشی ها نه کار نظامی کردن؛ مبنا ما انسجام و تبیین و تولید قدرت نرم است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات لشکر پیشکسوتان تشریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی و برای به روز رسانی راهیان نور و راهیان مکتب از این لشکر استفاده می کنیم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcc1pqso2bqip8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین