تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰
۰
plusresetminus
مدیرعامل مرکز نوآوری شهید ستاری مطرح کرد؛

شرکت ملی صنایع مس ایران از ایده های خلاق حمایت می کند

مدیرعامل مرکز نوآوری شهید ستاری گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از ایده های خلاق حمایت و به سمت ایجاد شرکت های کوچک و بزرگ سوق می دهد.
شرکت ملی صنایع مس ایران از ایده های خلاق حمایت می کند
به گزارش راه آرمان، محمدرضا جندقی مدیر مرکز نوآوری شهید ستاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان امروز در آئین بازدید از طرح های ارسالی به رویداد ملّی استارت آپ بهینه سازی مصرف آب کشاورزی و آشامیدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار کرد: کشور ایران د رمقایسه با برخی کشورهای خارجی دارای تعداد کمی از شرکت های کوچک و متوسط ( sme ) است.
 
وی با بیان اینکه کمتر از یک درصد تولید ناخاصل کشورمان متعلق به شرکت های کوچک و متوسط داخل کشور است افزود: این در حالی ست که در آلمان با وجود ۲ میلیون شرکت کوچک و متوسط، بیش از ۹۰ درصد تولید ناخالصی آن ها توسط این شرکت ها انجام می شود.

جندقی بیان کرد: برای رشد و توسعه شرکت های کوچک و متوسط در کشور، شرکت ملی صنایع مس ایران حامی مالی و مشاوره ای به روز دنیا خواهد بود تا شرکت ها به رشد و بالندگی برسند و تولید ناخالص کشور روند صعودی را در پیش بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مرکز نوآوری شهید ستاری از ایده های خلاق در همه زمینه ها از جمله کشاورزی و صنعت که این نوآوری ها لازمه و ضرورتی برای این صنایع است استقبال خواهد کرد تصریح کرد: امیرالمومنان علی(ع) فرمود: علم قدرت است و هر کس به علم و قدرت چنگ زند قدرتمند است و هر آنکس از علم فاصله گیرد دیگران بر او غلبه خواهند کرد.

جندقی خاطرنشان کرد: هر زمانی که پتانسیل های بالقوه در جهت تأثیرگذرای در جامعه بتوانند به فعلیت درآیند و خلق ثروت های ملّی ایجاد شود آن زمان است که نخبه آفریده شده است لذا باید در جامعه استعدادها را جستجو کنیم و در جایگاه مناسب در مسیر رشد قرار گیرند.

وی فکور بودن و قرار دادن نیروها در جای واقعی و مناسب را از ویژگی ها و موفقیت های مدیرعاملان بیش از ۵۰۰ شرکت کوچک و متوسط در دنیا برشمرد و افزود: دنیا تا کنون ۵ انقلاب صنعتی را به خود دیده است که شامل اختراع ماشین اسب بخار، تولید انبوه، پدیدار شدن کامپیوترها و ابرکاپیوترها، ربات ها و ابر دیتاها است.

جندقی با توصیه به اینکه باید فرصت ها را غنیمت شمرد اظهار کرد: در شناسایی ایده های خلاقانه، تولید انبوه و نیز ایجاد شرکت ها ی کوچک و متوسط؛ شرکت ملی صنایع مس ایران پای کار است.

وی به نقل از یکی از اندشمندان دنیا در کتاب ” اثر مرکب ” مبنی بر اینکه همین رفتارهای روزانه ما می تواند آینده ما را بسازد سخنان خود را به پایان رساند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfttdyxw6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما