تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
۲
۳
plusresetminus
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

نوروز 1401 و اجرای طرح عید، هنر و داستان برای دانش آموزان دوره ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح "عید، هنر و داستان" برای دانش آموزان دوره ابتدایی در نوروز 1401 خبر داد.
نوروز 1401 و اجرای طرح عید، هنر و داستان برای دانش آموزان دوره ابتدایی
به گزارش راه آرمان؛ عباس ضیا گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده بهینه از تعطیلات نوروز برای آموزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی طرح "عید، هنر و داستان" اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت استفاده از پیک های نوروزی سابق، دانش آموزان دوره ابتدایی بر اساس علاقه مندی های خود می توانند در فعالیت های هنری شامل عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و فعالیت های ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی  مشارکت داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان هدف از اجرای این طرح را ایجاد زمینه مستمر یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات، توسعه و ترویج مطالعه، کتابخوانی و قصه گویی و تقویت مهارت های ادبی و هنری و...در طول برنامه درسی برشمرد.

ضیا خاطرنشان کرد: توجه به ویژگی های بومی و فرهنگی هر منطقه، هویت بخشی به جایگاه مدرسه و نقش مدیران و معلمان در تولید برنامه های جذاب و اثربخش ویژه دانش آموزان ابتدایی و ایجاد زمینه تولید ایده های خلاقانه بین معلمان و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آنان و ... از محاسن اجرای این فعالیت های نوروزی است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgnn9qqak9xn4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عالی
مبینا
خوب بود
سارا
خیلی ممنون
آخرین عناوین