تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵
۱
plusresetminus
آیین تودیع و معارفه فرماندار بافت با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان برگزار شد.
فرهاد آراسته سکان فرمانداری بافت را به دست گرفت
به گزارش راه آرمان؛ آیین تودیع و معارفه فرماندارم بافت با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و سایر مسئولین محلی و مردم شهرستان بافت در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بافت اظهار کرد: هر کجا که مسئولیت داشته باشیم باید با وحدت و انسجام از فرصت نهایت استفاده را کنیم.

وی گفت: اولویت نخست همه مدیران در کارها باید توجه به فرهنگ و مسائل معنوی ذیل مکتب شهید سلیمانی باشد و اگر همه امور را ذیل مکتب شهید سلیمانی تعریف کنیم و او را الگو قرار دهیم، کار موثری خواهیم داشت.

محمدی با بیان اینکه باید به دغدغه‌های مردم در حوزه معیشت توجه داشته باشیم، عنوان کرد: زیرساخت‌ها مهمترین مشکل شهرستان است و از مهمترین مطالبات باند دوم کرمان_بافت_حاجی‌آباد است که پیگیری‌های خوبی شده است.

محمدی با بیان اینکه گردشگری مزیت نسبی شهرستان است و سند توسعه گردشگری در حال تدوین و رو به اتمام است، تصریح کرد: با پیگیری‌های مدیران باید کار این سند سریعتر انجام شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه فرماندار جدید عمل به بیانه گام دوم را در اولویت قرار دهد، اظهار کرد: امنیت لازمه اقتصاد و فرهنگ است و اگر امنیت نباشد هیچکدام شکوفا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بافت مهد پرورش نیروی انسانی است و نیروسازی در دستور کار باید باشد، عنوان کرد: فرماندار برنامه و نقشه کوتاه‌مدت، بلند و میان‌مدت برای پیشرفت شهرستان براساس عدالت را داشته باشد و باید گزارش ۱۰۰ روزه به مردم ارائه دهد.

در پایان مراسم از زحمات مجید زنداقطاعی تقدیر و فرهاد آراسته به‌عنوان فرماندار شهرستان بافت معرفی شد.

https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B7%DB%B0%DB%B2-Copy.jpg
https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/IMG_9433-Copy.jpg
https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/IMG_9503-Copy.jpg


https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/Untitled-Copy.jpg
https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B8%DB%B5%DB%B7-Copy.jpg
https://fetfeto.ir/wp-content/uploads/2022/03/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B1-Copy.jpg

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdchimnzk23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما