کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور وزیر آموزش و پرورش

مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر محمد آباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در کرمان افتتاح شد

29 اسفند 1400 ساعت 11:39

مدرسه ۱۲ کلاسه سایت مسکن مهر محمدآباد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان افتتاح شد.


به گزارش راه آرمان؛مدرسه ۱۲ کلاسه سایت مسکن مهر محمدآباد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان افتتاح شد.

این مدرسه با زیربنای یک هزار و 325 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومانبه بهره برداری رسید.

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مدرسه گفت: امیدواریم بیشتر شاهد رقم خوردن امور خیر که زیربنای پیشرفت کشور است باشیم.

یوسف نوری گفت: تا به موضوع آموزش و پرورش به صورت عمومی نپردازیم نمی توانیم به پیشرفت های پیش بینی شده برسیم، همه دانش آموزان باید به برابری آموزشی برسند.

وی افزود: این مدرسه 700 دانش آموز ابتدایی را تحت پوشش می دهد، زیر ساخت بسیار خوبی دارد، سقف های بلند و راهروهای عریض دارد و صددرصد مصالح و موارد استفاده شده حاصل تولید فرزندان همین سرزمین است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان هم گفت: ساخت این مدرسه از سال 90 با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده، تیپ سازی این مدارس بر اساس سیاست های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان است.

رضا هدایتی اظهار داشت: سعی شده بهترین طراحی و معماری برای مدارس تازه احداث در نظر گرفته شود، فضاهای جذابی تهیه شود تا به بهترین شکل دانش آموزان بهره مند شوند.

وی گفت: رویکرد ما مدیریت سبز در مدارس با استفاده از انرژی خدادادی و آفتاب در زمینه تولید برق و ایجاد سرمایش و گرمایش است.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 125639

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125639/مدرسه-۱۲-کلاسه-مسکن-مهر-محمد-آباد-اعتباری-بالغ-۷-میلیارد-۵۰۰-میلیون-تومان-کرمان-افتتاح

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir