تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵
۰
plusresetminus
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رابر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات استانداری کرمان منصوب شد.
حسین آقاملایی سرپرست فرمانداری رابر منصوب شد
به گزارش "راه آرمان"؛ استاندار کرمان طی حکمی «حسین آقاملایی» را به عنوان سرپرست فرمانداری رابر منصوب و از خدمات «کرامت امیر حیدری» که چهار سال و نیم فرماندار سابق، این شهرستان قدردانی کرد.
مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق رابر و سرپرست جدید فرمانداری با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، امام جمعه فهرج، امام جمعه رابر، فلاحی سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات استانداری، محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، سران عشایر، اعضای شورای تأمین شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سردار دلها برگزار شد.

امام جمعه رابر: « توفیق » بزرگترین نعمت برای انسان است / در این دولت مردمی و انقلابی باید هویت معدن درآلو مشخص شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با تبریک ولادت امام عصر (عج) گفت: فکر، گفتار و عمل مان باید مورد توجه مولایمان امام زمان (عج قرار گیرد.

وی با اشاره دعای حضرت که چهل درخواست از خداوند دارد که در مفاتیح الجنان آمده است افزود: « توفیق » بزرگترین نعمت برای بشر است،از رهگذر توفیق انسان به رستگاری و کمال انسانی دست پیدا می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه هر مومن سه ویژگی نیاز دارد توفیق الهی؛ دوم، واعظ درونی(مهار نفس) و سوم، پذیرش نصیحت از دیگران، اظهار کرد: رسیدن به یک جایگاه و مقام این خود یک نوع توفیق است دایره کار عمل انسان گسترده میشود، افضل ترین عمل برای انسان است.

وی افزود: امیر حیدری توفیق خدمت در زادگاه شهید سلیمانی داشت هر جلسه در استان نیاز به حضور فرماندار بود برای شهر رابر حضور پیدا می‌کرد.

علیدادی سلیمانی از زحمات خالصانه امیر حیدری تشکر کرد و گفت: توفیق دیگر برای برادری از خانواده دوشهید داده سردار شهید آقاملایی، جانباز و ایثارگر، مفتخریم به چهره های انقلابی و خوشنام این توفیق وسیله ای باشد ظرفیت های نادیده گرفته شده شهرستان رابر را به اوج بالندگی خود برسد و با رشد شکوفایی ظرفیت‌ها، غبار را از چهره شهر ربوده شود.

وی افزود: فرماندار، انتخاب خود نماینده در استان است شخص امام جمعه زبان مطالبه گر مردم هست که در جهت محرومیت زدایی کمک کند این وظیفه ذاتی امام جمعه است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه در محرومیت زدایی مردم رابر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم ، گفت: معدن درآلو نعمتی که به مردم رابر داده شده در این دولت مردمی و انقلابی باید هویت معدن درآلو مشخص شود تنها معدنی است که هویت هیچ شهرستانی را ندارد بحث ما عدالت است.

وی با بیان اینکه آب و برق شهرستان قرضی است، بیان کرد : ما در بی آبی محض به سر می بریم، مردم در تابستان هفته یک ساعت آب داشتند.

امام جمعه رابر با اشاره به حفاری تونل آب افزود: آب در هر ثانیه ۶۰میلی متر هدر می دهد باید یک حرکت اساسی در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: سد شهیدان امیر تیموری راه اندازی شده تصفیه خانه شهرستان راه اندازی شود از کار مهمی که در این دولت باید رقم خورد.

وی همچنین با بیان اینکه ۱۳سال از شهرستان شدن رابر میگذرد از مصوبه روی کاغذ پست برق شهرستان رابر باید راه اندازی شود، تصریح کرد: زادگاه شهید سلیمانی ظرفیت بسیار بزرگی ایجاد کرده در ۵۵نقطه فرهنگی در دولت مردمی بیشترین حضور پای صندوق رأی از شهرستان رابر بود این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند،کاری کنیم از ۲۴ساعت قبل شرمنده نشویم لازمه آن این است خود را از معصیت ها دور کنیم.

نماینده مردم رابر، بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی: مکتب سلیمانی، الگوی نجات بخش مدیریت اجرایی است/ درمدیریت اجرایی همه امور و اقدامات ذیل مکتب شهید سلیمانی باشد

محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه ضمن خیر مقدم گفت: شهرستان رابر، تفاوت ویژه با همه شهرستان های کشور دارد رابر، قلب جبهه مقاومت جهان اسلام است هیچ شهرستانی این ظرفیت ندارد.

وی ادامه داد: این ظرفیت به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای این خطه است خداوند بهمان توان دهد در این شهرستان که تمام دنیا به آن توجه دارند شرمنده شهید سلیمانی نباشیم.

وی از خدمات امیر حیدری فرماندار سابق قدردانی کرد و برای حسین آقاملایی آرزوی توفیق و تبریک عرض کرد و گفت: روح بلند شهدا یاری گر این برادر برای خدمت به مردم رابر باشد.

محمدی ابراز کرد: با توجه به ظرفیت های رابر ، این شهرستان حق دارد در جایگاه دیگر در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و معیشتی باشد.

وی افزود: علارغم همه خدماتی تا به امروز به این مردم ارائه شده در نقطه مطلوب قرار ندارد تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت که در راه سردار سپهبد سلیمانی، قدم برداریم.

محمدی اظهار کرد: انتظار ما در مدیریت اجرایی همه امور و اقدامات ذیل مکتب شهید سلیمانی باشد رمز ما این که در مسیر مکتب شهید سلیمانی قرار گیریم.

محمدی گفت: شهرک صنعتی رابر به نتیجه رسیده، شهرک صنعتی نقطه تحول و مرکز معیشت حوزه سرمایه گذاری و منشأ تحول در این شهرستان است.

وی، با اشاره به پروژه های پیگیری شده گفت: باند دوم جیرفت، رابر، بافت و سیرجان کلنگ زنی خواهد شد و در محورهای روستایی اعتبارات دیده شد و پروژه احداث جاده اسفندقه و رابر در فروردین ماه کلنگ زنی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه رابر ، ظرفیت شهرک داروهای گیاهی دارد و میتواند منشأ تحول عظیمی در بحث گردشگری و داروهای شود.

وی همچنین عنوان کرد : دغدغه معدن درآلو با همت و همراهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری به زودی حل و فصل خواهد شد.

محمدی در حوزه انرژی بیان کرد: خط ۱۳۲ به مرحله طراحی رسیده، پست ۱۳۲ کیلو وات در صورت واگذاری زمین احداث می شود.

وی ادامه داد: عملیات ساختمان سد شهیدان امیرتیموری به پایان رسیده در بحث تصفیه خانه مکاتبات آن انجام شده حق رابر به زودی محقق می‌شود.

محمدی با اشاره دو ظرفیت معنوی و مقدس در رابر روستای نمونه شهید داده گنجان و روستای زیبای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی ظرفیت بزرگ معنوی نجات بخش برای مردم دارد سند گردشگری با محور مقاومت،که منشأ تحول بزرگی در شهرستان رقم می‌خورد.

وی، با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم دولت انقلابی معیشت مردم است افزود: حوزه اشتغال خورد، ظرفیت بی نظیری وجود دارد در ارتباط با اشتغال خورد و متوسط ، اعتبار خوبی به این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی همچنین توجه به پروژه در حوزه زیر ساخت مهم دانست و عنوان کرد: جاده رابر به کرمان مطالبه جدی مردم شهرستان بود با حمایت شرکت ملی مس مراحل نهایی مطالعات انجام و در ابتدای سال ۱۴۰۱کنگ زنی می شود به دلیل اختلافات کارشناسی تا امروز محقق نشده و به زودی تحقق پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان : سبک مدیریتی و رفتاری شهید سلیمانی باید الگو شود / مکتب شهید سلیمانی اقتصاد رابر را تکان می دهد /فرمانداری خلق ثروت شود
رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این مراسم نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید و با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: متاسفانه امروزه مولفه‌های مقام معظم رهبری به خوبی تبیین نمی شود، فرمان آتش به اختیار یعنی کار خود جوشش و فرمان جهاد تبیین راهبرد برون رفت از مشکلات و در حوزه مکتب شهید سلیمانی کلید واژه مدرسه درس آموز نگاه کنید مکتب نباید خلاصه در چهار کار تبلیغی شود مکتب شهید سلیمانی مشتق شده از مکتب امامین انقلاب است.
وی، با اشاره به سه شاخصه و مولفه‌های شهید سلیمانی در دوران مدیریت تصریح کرد: کارایی، اثربخشی و بهره وری مدل تطبیقی
مکتب شهید سلیمانی در حوزه مدیریت است.
جلالی با بیان اینکه سبک مدیریتی و رفتاری شهید سلیمانی باید الگو شود گفت: حاج قاسم با چند میلیون تومان توانست در دلار نفتی در مقابل جنگ نیابتی ورود پیدا کرد کارایی منابع به خوبی استفاده می کرد.
وی ادامه داد: از آقاملایی سرپرست فرمانداری رابر می خواهیم از منابع به بهترین نحو استفاده کند.
جلالی با اشاره به ظرفیت توریستی و گردشگری شهرستان گفت: استفاده از این ظرفیت ها موجب خلق ثروت می‌شود، مکتب شهید سلیمانی اقتصاد رابر را تکان می دهد.
وی با بیان چهار مولفه مدیریتی در حوزه طرح و برنامه ، گفت: برنامه کوتاه مدت، میان مدت ،بلند مدت در دستور کار قرار گیرد و گزارش کار ۱۰۰ روزه را از طریق تریبون نماز جمعه اعلام دارد.
وی با اشاره به سرمایه انسانی در رابر سرزمین مرزهاست گفت: افتخار باید کرد فرزندی به نام حاج قاسم چهره بین المللی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.
جلالی، با بیان اینکه مبنای انتخاب مدیران و فرمانداران شایسته سالاری است، بیان کرد: یکی از دغدغه های دولت انقلابی انتخاب فرماندارانی است که بر اساس گفتمان دولت کار شبانه روزی و خدمت صادقانه انجام می دهند و پای کار بایستند.
جلالی گفت: با شهادت شهید سلیمانی ما رابری ها ، بیشتر یتیم شدیم، ما مدیون به این خطه هستیم از ظرفیت شهرستان در خور و شأن مکتب شهید سلیمانی استفاده کنیم.
وی خاطر نشان کرد: نگاه ویژه به شهرستان رابربه واسطه مکتب شهید سلیمانی است، خادمین این خطه تلاش کنید شرمنده حاج قاسم سلیمانی نشوید.
امیرحیدری فرماندار سابق: سعی کردم در نشر و رفتار شهید سلیمانی حرکت کنم
کرامت امیر حیدری فرماندار سابق با تبریک اعیاد و عرض خیر مقدم و گزارش مختصری از گزارش عملکرد چهار سال و نیم خود در فرمانداری شهرستان رابر گفت: خدا را شاکرم در دوران زندگی ام ۲و نیم سال مصادف با زمان حیات بزرگ مرد جهان شهید سلیمانی در این شهرستان خدمتگزار مردم بود و اعتماد ایشان داشتم، سعی کردم در نشر و رفتار ایشان حرکت کنم و فضای آرام همراه با وحدت و همدلی ایجاد کنم.
وی به برگزاری دو انتخابات با امنیت و وحدت، احداث بلوار قنات ملک، چندین طرح گردشگری از جمله هتل پلاس، فاز اول حوزه گیاهان دارویی و توسعه گیاهان دارویی و صادرات گل گاوزبان به کشورهای اروپایی، تجهیزات بیمارستان، افتتاح خانه های بهداشت و بهترین شهرستان در مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: گوشه ای از اقدامات انجام شده در این دوران خدمت که حاصل همراهی مردم و تلاش مدیران در فرمانداری بود.
آقاملایی سرپرست جدید فرمانداری رابر: سند توسعه گردشگری شهرستان به زودی تنظیم می شود
حسین آقاملایی سرپرست جدید فرمانداری رابر ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهرستان رابر یک شهرستان نو پایی است نیاز به توجه ویژه مسئولین استان و اعتبارات ویژه دارد.
وی افزود : در دوران فرمانداران سابق علیجان سلیمانی ، مرادی و امیر حیدری فارغ از سیاست بازی مشغول خدمت در فرمانداری رابر بودم.
وی، با بیان اینکه آب و برق شهرستان رابر قرضی است افزود : رابر پتانسیل ویژه ای دارد مکتب شهید سلیمانی را باید پیاده‌سازی کنیم.
آقاملایی با اشاره به تأمین امنیت، برگزاری انتخابات، ایجاد اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم اظهار کرد: اشتغال و توسعه گردشگری، دامداری و کشاورزی اهمیت بسیار بالایی در آینده این شهرستان دارد چرا که مزار شهید سلیمانی معیادگاه عاشقان راهیان نور است.
وی با اشاره به سخن شهید سلیمانی در مورد وطن و وصیت شهید سلیمانی به مدیران گفت: می طلبد مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با تلاش کوشش فراوان بتوان ظرفیت بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.
آقاملایی با بیان اینکه هر روستای شهرستان رابر پتانسیل گردشگری دارد بیان کرد: سند توسعه گردشگری شهرستان به زودی تنظیم می شود.
وی با بیان ارزش و منزلت خدمت به مردم گفت: ما در قطب تولید محصولات طبیعی هستیم اما شیر شهرستان از نگار به باغین تأمین می‌شود می طلبد جهاد کشاورزی فعالیت را دو چندان کند با شناسایی سرمایه داران رابری که دل در گرو پیشرفت شهرستان دارد.
آقاملایی با بیان اینکه جهاد کشاورزی به اصلاح کشت توجه ویژه ای داشته باشدبا مشاوره و جلسات متعدد،مردم را به سمت کشت گیاهان دارویی سوق دهیم چرا که درآمد اقتصادی دارد و کاشت گیاهان دارویی اثرگذار است.
وی گفت: در مسیر خدمتگزاری دست یاری به سمت مردم و مسئولان دراز می‌کنم.
انتهاي پيام/ https://armanekerman.ir/vdcaymn6m49nui1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما