تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری فهرج تأکید کرد؛

ورزش بانوان شهرستان فهرج احیا شود

حسین سعیدنیا بر ضرورت احیای ورزش بانوان شهرستان فهرج تأکید کرد.
ورزش بانوان شهرستان فهرج احیا شود
به گزارش راه آرمان؛ حسین سعیدنیا سرپرست فرمانداری فهرج در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان این شهرستان گفت: در زمینه برنامه های ورزشی بویژه فوتبال در سال آینده اعتبارات و امکانات خوبی را مدنظر قرار داده ایم.

وی افزود: در بحث چمن های هندبالی ۲۰ در ۴۰ لیستی را آماده و نامه آن را به مسئولانی که قرار است در این رابطه به ما کمک کنند ارسال کرده ایم.

سرپرست فرمانداری فهرج با بیان اینکه در سالیان نه چندان دور فهرج قطب فوتسال شرق استان بود اضافه کرد: امروز خوشحالیم در کنار فوتسال، فوتبال فهرج نیز جان دوباره ای به خود گرفته که نمونه بارز آن راهیابی نوجوانان فوتبال نگین شرق به فینال مسابقات استانی و حضور در مسابقات کشوری سال آینده است.

سعیدنیا در ادامه تلاش بی حد و وصف رییس هیئت فوتبال فهرج در احیای فوتبال شهرستان را ستود و اظهار کرد:آقای امامعلی نژاد زندگی خود را وقف فوتبال شهرستان نموده و ثمره آن رشد و پیشرفت روزافزون این ورزش پرطرفدار در فهرج بوده است.

وی همچنین خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان بیان کرد:از آقای محمدزاده خواستاریم هر ماه یک مسابقه شاخص در سایر ورزش های پرطرفدار برگزار کنند تا زمینه کشف استعدادها مهیا شود.

سرپرست فرمانداری فهرج با تاکید بر احیای ورزش بانوان گفت: سالن آموزش و پرورش در اختیار بانوان شهرستان قرار بگیرد تا خواهران و مادران ما بتوانند در بحث ورزش فعالیت داشته باشند.

سعیدنیا همچنین به بازیکنان تیم های قهرمان و نایب قهرمان توصیه کرد: قدر خود را بدانید حرفه ای تمرین کنید، حرفه ای ورزش کنید و برای زندگی و آینده فوتبالی خود برنامه داشته باشید.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdceen8zojh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما