تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
۰
plusresetminus
حسینعلی شهریاری گفت: بی تردید افزایش تولید، رشد اقتصادی و کاهش تورم را رقم می زند و در این میان تقویت شرکت های دانش بنیان می تواند راهگشای مشکلات اقتصادی باشد.
تقویت شرکت های دانش بنیان؛ کلید حل مشکلات اقتصادی کشور/افزایش تولید، رشد اقتصادی و کاهش تورم را رقم می زند
به گزارش "راه آرمان":حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با گرامیداشت سال نو، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال ۱۴۰۱ نیز به تولید تاکید جدی داشتند، موضوعی که در چند سال گذشته دائم مطرح فرمودند.

وی ادامه داد: مسئله مهم دیگری که امسال مقام معظم رهبری مطرح فرمودند و در ارتباط با تولید هم است، استفاده از شرکت های دانش بنیان و اشتغال هست، حضرت آقا فرمودند که تولید اهمیت دارد، اما تولیدی که به اشتغال منجر شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان این که یکی از دغدغه های جدی کشور، بیکاری جوانان است، اضافه کرد: با توجه به این مهم باید به سمت و سویی حرکت کنیم که ضمن رشد تولید، اشتغال هم ایجاد شود.

به گفته وی، وقتی تولید افزایش پیدا کند، رشد اقتصادی رقم می خورد، تورم کاهش پیدا می کند، منابع مالی دولت تامین می شود و کشور در مسیر رو به رشد اقتصاد پیشرفته حرکت خواهد کرد. 

شهریاری گفت: مسئله شرکت های دانش بنیان نیز از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نام گذاری سال ۱۴۰۱ بود که بدون تردید خیلی می تواند به رونق اشتغال کمک کند.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت و مجلس کمک کنند که اگر موانعی بر سر راه تولید وجود دارد، برداشته شود تا با افزایش و تقویت این شرکت ها در جهت رشد تولید و اشتغال بتوان قدم های موثری را در سال ۱۴۰۱ برداشت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی که مقام معظم رهبری نیز مباحثی را درباره آن مطرح فرمودند، افزود: دشمن ما به خصوص استکبار جهانی اذعان کرده که اشتباه های بزرگی مرتکب شده و آنچه می خواسته در ارتباط با نظام جمهوری اسلامی دست پیدا نکرده و شکست خورده است.  

وی با اشاره به موضوع کرونا نیز بیان کرد: جوانان و جامعه پزشکی ایران توانستند علی الرغم مشکلات و تحریم هایی که وجود داشت، وضعیت کرونایی کشور را به خوبی مدیریت و به معنی واقعی با این بیماری مقابله کنند.

عصر هامون
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcaimn6e49nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین