تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
۰
plusresetminus
علی اکبر محرابیان گفت: برنامه ریزی‌ها بر این است که نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود.
نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل می شود/ تمام نیروگاه هایی که امکان راه اندازی دارند را تا قبل از شروع تابستان وارد مدار می کنیم
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز علی اکبر محرابیان در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: برنامه ریزی‌ها بر این است که نیروگاه زرند تا قبل از اوج بار ۱۴۰۱ به شبکه برق متصل شود.

وزیر نیرو ابراز کرد: واحد یک این نیروگاه در مراحل راه‌اندازی قرار داشته و واحد دو  آن نیز حداکثر به فاصله یک ماه راه‌اندازی شده و برق آن وارد شبکه خواهد شد

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در سطح کشور تمامی نیروگاه‌هایی را که امکان راه‌اندازی آنها تا قبل از تابستان فراهم است را به سرعت هر چه تمام‌تر راه‌اندازی و وارد مدار کنیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امیدواریم مردم تابستان امسال را با مشکلات کمتری نسبت به تابستان‌ سال گذشته سپری کنند، اظهار کرد: واقعیت این است که فاصله بین تولید، مصرف و تقاضا در کشور ما عدد بالایی بوده و 15 هزار مگاوات فاصله وجود دارد.

در این بازدید شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان کرمان در این بازدید از وزیر نیرو خواست تا تاکید موثر و پیگیری جدی بر انتقال حساب شرکت‌ها و پرداخت مالیات ارزش افزوده در استان داشته باشند.

به گزارش راه آرمان؛ شب گذشته علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با استقبال سید مصطفی آیت اللهی موسوی و جمعی از مدیران برق و آب منطقه ای و شرکت های توزیع برق جنوب و شمال استان کرمان به منظور بازدید از نیروگاه زرند و فولاد بوتیا وارد استان شد و در ابتدای حضور به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchqmnzw23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین